شناسهٔ خبر: 159478 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ایرانیان در راهپیمایی 22 بهمن خشم و انزجارشان را علیه قاتلین شهید سلیمانی نشان می‌دهند

ذوالنوری نماینده قم در مجلس با تاکید بر لزوم گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران فردا خشم و انزجار خود را در چهلمین روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش «نماینده»،حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت بزرگ ایران خالق انقلاب اسلامی است که با تجمعات گسترده نظام طاغوتی را ساقط کرده و از ابتدای انقلاب تا به امروز حضوری دشمن‌شکن در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند قطعاً در راهپیمایی 22 بهمن امسال هم حضوری وحدت‌آفرین و پرشکوه خواهند داشت.

وی افزود: با آنکه دشمن هر ساله برنامه‌ها و محاسبات زیادی انجام می‌داد تا مردم با نظام اسلامی فاصله بگیرند و با حربه‌های مختلفی مانند احتمال جنگ یا فشار اقتصادی و یا گلایه مردم از مسئولین اما علی‌رغم تبلیغات سو ملت بزرگ ایران استکبار جهانی را غافلگیر کرده و حضوری حماسی در راهپیمایی 22 بهمن‌ داشته‌اند که هر ساله بر گستردگی این حضور افزوده می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ مردم بصیر ایران همواره حساب مسئولین را از حساب انقلاب اسلامی جدا کرده‌اند و اگر آنها از مسئولین اجرایی دلخوری و گلایه داشته و فشار سنگین اقتصادی را بر دوش خود احساس می‌کنند اما این موضوع را به پای انقلاب نمی‌گذارند. لذا آنها در موضوعات ملی، حیاتی و حساس در میادین حاضر بوده و کم‌کاری مسئولین را با حضوری گسترده و پرشور پاسخ می‌دهند.

ذوالنوری گفت: 22 بهمن سال جاری بسیار ویژه است و ملت ایران اسلامی خشم و انزجار خود را در چهلمین روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی فردا خشم و انزجارها را از تحریم‌ها و فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی و زیاده‌خواهی‌ها و تجاوزگری‌های آمریکا و هم‌پیمانانش به نمایش خواهند گذاشت، افزود: راهپیمایی امسال بسیار تماشایی خواهد بود و چشم دنیا را به خود خیره خواهد کرد و برق جلوه حضور مردم ان‌شاءالله چشم دشمنان را کور خواهد کرد.

نظر شما