شناسهٔ خبر: 159477 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مردم با حضور حماسی در سالگرد انقلاب وحدت خود را به رخ دنیا خواهند کشید

حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای ایجاد وحدت و همبستگی فردا مردم با حضور گسترده و پرشکوه خود به دنیا نشان خواهند داد که ملت ایران ملتی آگاه، بصیر و دشمن‌شناس بوده و در پشتیبانی از رهنمودهای رهبر خود ثابت قدم خواهند ماند.

به گزارش «نماینده»،حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شرایط منطقه و خباثت‌های آمریکا در ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب در دشمنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تا به امروز با دسیسه و توطئه‌های فراوان  از هیچ اقدامی فروگذار نبوده و هم اکنون هم کشور را مورد تحریم اقتصادی قرار داده و در پی ضربه زدن به اصل انقلاب برآمده است.

وی با بیان اینکه مردم ایران دوستدار انقلاب و وحدت هستند، افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای ایجاد وحدت و همبستگی فردا مردم با حضور گسترده و پرشکوه خود به دنیا نشان خواهند داد که ملت ایران ملتی آگاه، بصیر و دشمن‌شناس بوده و در پشتیبانی از تصمیمات و رهنمودهای مقام معظم رهبری ثابت قدم خواهند ماند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم بصیر ایران فردا در یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر حماسه‌ای از حضور وحدت آفرین خود را به رخ دنیا خواهند کشید و مسئولان باید قدرشناس این پشتیبانی و ایستادگی باشند و این حضور باشکوه وظیفه و مسئولیت مدیران، مسئولان و جناح‌های سیاسی را سنگین‌تر می‌کند.

عابدی خاطرنشان کرد: جناح‌های سیاسی باید از حضور همیشگی مردم آگاه و بصیر در صحنه درس گرفته و یاد بگیرند که این وحدت را باید حفظ کرد و در عین اینکه اختلاف سلیقه سیاسی دارند موضع‌گیری‌های سیاسی‌شان باعث ایجاد تفرقه نشود چرا که حفظ وحدت و همبستگی موجب شکست دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی همواره نقش پررنگی دارند، افزود: مسئولین باید قدر این مردم را بدانند و بها دادن به مردم در حقیقت پای صندوق‌های رأی است؛ لذا مسئولین باید به نحوی عمل کنند که مردم با رضایت در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رأی بدهند و قدردانی از این پشتیبانی مردم باید شکل بگیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همین‌طور که مردم با عشق و علاقه در یوم‌الله 22 بهمن در جشن انقلاب شرکت می‌کنند و وحدت را به نمایش می‌گذارند، مسئولین هم باید در رعایت حق مردم نهایت دقت را به کار ببندند.

عابدی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تأکید کردند، رأی مردم حق‌الناس است؛ بنابراین ما مسئولین اگر در تصمیم‌گیری به گونه‌ای عمل کنیم که قسمتی از مردم نتوانند در رأی‌گیری‌ها شرکت کنند،حق‌الناس مردم نادیده گرفته شده و البته این مسئولیت دوجانبه است و به نقش مردم در تعیین سرنوشت خودشان باید به معنای واقعی بها داده شود.

نظر شما