شناسهٔ خبر: 159476 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مردم در راهپیمایی بار دیگر حمایت خود از نظام و انقلاب را به جهانیان ثابت می‌کنند

ساری نماینده اهواز در مجلس گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد که پای نظام و انقلاب‌شان ایستاده‌اند و دشمن نمی‌تواند اراده آنها را در این زمینه سست کند.

به گزارش «نماینده»،علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز همانند سالهای قبل با حضور پرشور خود وحدت و یکپارچگی مثال‌زدنی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پیام روشن و شفافی را برای دشمنان به همراه خواهد داشت که تحریم‌ها ذره‌ای در اراده ملت ایران تزلزل ایجاد نکرده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز پیام ایستادگی و مقاومت ملت ایران را به جهانیان اعلام خواهد کرد و مردم ایران ثابت خواهند کرد که همچنان پای انقلاب‌شان ایستاده‌اند و به آن عشق می‌ورزند.

ساری خاطرنشان کرد: اگرچه امروز مردم با مشکلات مختلفی به ویژه در حوزه اقتصادی مواجهند، اما نشان داده و ثابت کرده‌اند که این مشکلات نمی‌تواند در اراده آنها خللی ایجاد کند و در راهپیمایی امروز نیز بار دیگر این ایستادگی را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی در پایان گفت: مردم امروز به دشمنان ثابت خواهند کرد که می‌دانند این مشکلات از کجا نشأت می‌گیرند و چه کشورهایی و چه کسانی عامل اصلی بروز این مشکلات به خصوص در حوزه اقتصادی و تحریم‌ها در این زمینه‌ها هستند.

نظر شما