شناسهٔ خبر: 159475 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

راهپیمایی 22 بهمن امسال هدف‌گذاری برای خروج آمریکا از منطقه خواهد بود

نیکفر نماینده لاهیجان در مجلس گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال که مصادف با اربعین شهادت شهید سلیمانی است هدف‌گذاری برای خروج نظامیان آمریکایی از منطقه خواهد بود.

به گزارش «نماینده»،ذبیح نیک‌فر نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همچون گذشته جهان را با حضور گسترده خود در این راهپیمایی متحیر خواهد کرد.

وی افزود:‌ به طور قطع و یقین راهپیمایی ۲۲ امسال بار دیگر عزت و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی خواهد آفرید و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی استکبار را از مبارزه با ملت ایران ناامید خواهد کرد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور ملت ایران در صحنه پیش‌بینی حضرت امام (ره) مبنی بر نابودی استکبار جهانی و لیبرالیسم به دنبال کمونیسم را محقق خواهد کرد و ما شاهد به واقعیت پیوستن این پیش‌بینی حضرت امام خواهیم بود.

نیک‌فر خاطرنشان کرد: تفاوت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با سال‌های گذشته در این است که امسال راهپیمایی امسال مصادف است با اربعین شهادت شهید سلیمانی و یارانش و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هدف‌گذاری برای خروج استکبار جهانی از منطقه خواهد بود.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس در پایان گفت:‌ حضور پرشور مردم و مجلس عراق بار دیگر نشان داد که انقلاب ما به دیگر کشورها صادر شده و ملت ایران برای اینکه حضور پرشور مردم عراق را هم گرامی بدارد پرشورتر از گذشته در صحنه حاضر خواهد شد.

نظر شما