شناسهٔ خبر: 159467 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حضور پرشور در راهپمایی ۲۲ بهمن موجب ارتقاء امنیت ملی کشور می‌شود

حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور پرشور در راهپمیایی ۲۲ بهمن امسال را موجب تقویت و ارتقاء امنیت ملی کشور دانست و گفت: این حضورها ظرفیت‌های بزرگ ما را در عرصه اجتماعی رقم می‌زند و پیام‌های بزرگی را برای سیاستمداران دنیا به همراه خواهد داشت.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، حضور پرشور در راهپمیایی 22 بهمن امسال را موجب تقویت و ارتقاء امنیت ملی کشور دانست و اظهار داشت: حضور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب می‌شود تا پشتیبانی و حمایت مردم از نظام و انقلاب اسلامی بیش از پیش به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: در مراسم دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن که با حضور میلیونی مردم برگزار خواهد شد، شاهد پاسخ محکمی از سوی ملت به زیاده‌خواهی‌های ترامپ و نیز تجدید بیعت با مقام معظم رهبری خواهیم بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: یکی از طرح‌های استکبار ایجاد رژیم منحوس و غاصب صهیونیست در منطقه است تا موقعیت منطقه را به خطر بیاندازد، 

حسن‌بیگی ادامه داد: دشمن با تمدید و تشدید تحریم‌ها به‌دنبال حل مشکل مردم نیست، بلکه می‌خواهند رژیمی را در منطقه برای رسیدن به منافع خود حفظ کنند و برای رسیدن به این هدف سختی و مصیبت‌های فراوانی را به ملت ایران و ملت‌های منطقه تحمیل کرده‌اند.

وی اضافه کرد: حضور گسترده و پرشور آحاد مختلف در راهپیمایی 22 بهمن موجب می‌شود تا دشمن صهیونیستی در رسیدن به اهدافش در منطقه غرب آسیا ناکام بماند، دشمن با تمدید و تشدید تحریم‌ها به‌دنبال حل مشکل مردم نیست، می‌خواهند رژیمی را در منطقه برای رسیدن به منافع خود حفظ کنند و برای رسیدن به این هدف سختی و مصیبت‌های فراوانی را به ملت ایران تحمیل کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: این حضورها ظرفیت‌های بزرگ ما را در عرصه اجتماعی رقم می‌زند و پیام‌های بزرگی را برای سیاستمداران دنیا به همراه خواهد داشت.

حسن‌بیگی در پایان خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که توانسته از ابتدای انقلاب ما را از سنگلاخ بزرگ و گردنه‌های سخت عبور دهد، حضور و انسجام ملی مردم در صحنه بوده که این پایداری ما را رقم می‌زند و در معادلات جهانی بسیار اثرگذار است و  ملت ایران نیز با هر گرایش فکری و نگاهی که دارند در روز 22 بهمن برای حفظ کرامت ایران اسلامی در صحنه حضور پیدا خواهند کرد.

نظر شما