شناسهٔ خبر: 159458 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شکست اصلاح‌طلبان در عرصه‌هایی که ادعای قهرمانی می‌کردند

امیر حسین قاضی زاده عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: امروز اگر اصلاح طلبان در افکار عمومی مورد استقبال واقع نمی‌شوند و زیر سؤال هستند، به این علت است که دولت حتی در حوزه سیاست خارجی که ادعا می‌کرد قهرمان است، شکست خورد.

به گزارش «نماینده» سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در واکنش به برخی اظهارنظرها در زیر سؤال بردن سازوکار انتخابات گفت: یک مستشار اروپایی در جریان سفرش در دوران احمدشاه قاجار به ایران عنوان می‌کند من علت بدبختی ملت ایران را این می‌دانم که سیاستمداران این کشور منافع فردی خود را بر منافع ملی ترجیح می‌دهند.

وی افزود: آقای روحانی سمت ریاست جمهوری در این کشور دارد و در این مکانیزم سیاسی دو دوره ورود کرده و از مردم رای گرفته، ۵ دوره نماینده مجلس بوده و یک دوره هم در مجلس ششم در لیست آقای هاشمی رفسنجانی بوده که رای نیاورده است و در کل ۶ دوره در انتخابات مجلس شرکت کرده و حداقل ۷ بار توسط این مکانیزم سیاسی انتخاب شده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: اینکه آقای روحانی در پایان دور دوم ریاست جمهوری خود ساختار سیاسی را و نه اشخاص را بلکه ساختار را زیر سؤال ببرد به جز ظلم و عوام فریبی و فرار به جلو هیچ چیز دیگری نیست.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: امروز اگر بعضی مردم در مشارکت مردد هستند و اگر امروز اصلاح طلبان در افکار عمومی مورد استقبال واقع نمی‌شوند و زیر سؤال هستند این آقایان که برجام را آوردند، ‌ تصویب کردند و تمام کارهای خود را کردند خب این وضعیت اصلاح طلبان در جامعه به خاطر این است که دولت در همان حوزه سیاست خارجی که ادعایش را می‌کرد که قهرمان است، شکست خورد.

وی افزود: سیاست داخلی و اقتصاد بماند، فرهنگ بماند، دولت در همان جا که ادعا می‌کرد قهرمان است (سیاست خارجی) شکست خورد و مردم فهمیدند که اینها گزافه‌گویی می‌کنند و این کاره نیستند. اصلا اداره کشور را بلد نیستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: آقای روحانی می‌خواهد فشاری که بر اثر سوء عملکرد دولتش ایجاد شده را به نهادهای زیرمجموعه مقام معظم رهبری مثل شورای نگهبان و ... منتقل کند.

نظر شما