شناسهٔ خبر: 159430 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حضور حداکثری و انتخاب اصلح مکمل هم برای پیشرفت ایران هستند

گودرزی نماینده بروجرد در مجلس گفت: مردم باید با انتخاب فرد اصلح زمینه پیشرفت کشور را فراهم کنند چرا که حضور حداکثری و انتخاب اصلح مکمل یکدیگر برای پیشرفت کشور هستند.

به گزارش «نماینده»، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت انتخابات  پیش‌رو و کینه‌توزی دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی وارد مرحله‌ جدیدی از حیات سیاسی خود شد و رشد فزاینده‌ای را آغاز کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب تمام عقب‌ماندگی‌های کشور متأثر از دوران رژیم منحوس پهلوی را گام به گام و مرحله به مرحله جبران کرده  و روز به روز پیشرفت‌های جدیدی را به رخ دنیا می‌کشاند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سرعت پیشرفت کشور امروز به نحوی است که تمام عقب‌ماندگی‌ و کاستی‌های قبل از انقلاب در حال جبران است؛ هرچند کشور مشکلاتی را دارد اما باید حتماً منصفانه ارزیابی و تحلیل کنیم  که اگر نیمه خالی وجود دارد، نیمه پر لیوان را هم ببینیم.

گودرزی با اشاره به اینکه کشور ما قبل از انقلاب یک مستعمره بود، عنوان کرد: در رژیم منحوس پهلوی چهار هزار مستشار آمریکایی خط و مشی ما را ترسیم می‌کردند و وضعیت کشور به گونه‌ای بود که حتی یک پزشک متخصص نداشتیم و پزشکان عمومی هم از کشورهای هند و بنگلادش بودند.

وی  با اشاره به دشمنی استکبار با اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی و در اوایل انقلاب حتی ما سیم خاردار نداشتیم؛ این در حالی بود که استکبار جهانی یک جنگ هشت ساله تمام عیار را به ملت ما تحمیل کرد که خسارات و هزینه‌های بسیار سنگینی را برای کشور به بار آورد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: همین کشوری که علاوه بر تحمیل جنگ، آن را تحریم هم کرده بودند و برای تأمین نیازهای خود محتاج بیگانگان بود؛ امروز در حوزه‌های علوم و فنون مختلف، فناوری هسته‌ای، علوم پزشکی، توان دفاعی و پیشرفت‌های نظامی در بخش‌های مختلف و نیز تکنولوژی و غنی‌سازی اورانیوم در دنیا دارای جایگاهی برجسته‌ای است و حرف برای گرفتن دارد.

گودرزی تصریح کرد:‌ گذشت آن روزی که از مرز پایتخت ما را مورد هدف قرار می‌دادند و ما حتی سیم خاردار نداشتیم. امروز با وجود تحریم‌های ظالمانه به برکت انقلاب اسلامی توانسته‌ایم اورانیوم را از 3.67درصد تا 20درصد غنی‌سازی کنیم و از موشک‌های 2 هزار کیلومتر دوربرد نقطه‌زن برخوردار شده‌ایم.

وی افزود: امروز کشورمان در علوم و فنون مختلف پیشرفت‌های زیادی کرده که تمامی این دستاوردها در گرو حضور آگاهانه مردم در صحنه بوده و بزرگترین وجه تمایز نظام سیاسی ما با نظام‌های سیاسی عالم پیوند مردم و حاکمیت آن است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کنند، اظهار داشت: تجلی این پیوند انتخابات است چرا که مشارکت بالا در انتخابات زمینه رشد و شکوفایی و پیشرفت کشور را فراهم می‌کند.

گودرزی تأکید کرد: مردم بصیر و انقلابی ما می‌دانند که رخوت در انتخابات نه تنها عایدی برای کشور و ملت نخواهد داشت بلکه دشمنان قسم‌خورده ما رقص و پایکوبی خواهند کرد؛ اما مردم این بار هم با مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با تأکید براینکه حضور مردم  مایه اقتدار،عزت و شکوفایی کشور است، افزود: مردم فهیم ایران با مشارکت و حضور گسترده در  22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس یازدهم در 2 اسفندماه باعث امید دوستان و یأس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید با بینش، بصیرت، شناخت و آگاهی و تحقیق درباره کاندیداها و انتخاب فرد اصلح زمینه پیشرفت حقیقی کشور را فراهم کنند چرا که حضور حداکثری و انتخاب اصلح مکمل یکدیگر برای پیشرفت کشور هستند.

نظر شما