شناسهٔ خبر: 159424 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان پاسخگوی مشکلات معیشتی آنان نیست

فولادگر نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان پاسخگوی مشکلات معیشتی آنان نیست، گفت: در سه تا چهار هفته آینده، صحن علنی راهکارهای حمایتی از کارمندان را بررسی خواهد کرد.

به گزارش «نماینده»،حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: درباره افزایش حقوق 15 درصدی کارمندان در سال 99 با وجود تورم 40 درصدی گفت: معمولاً دولت‌ها بهانه محدودیت‌های اعتباری و مالی دارند. 

وی افزود: ما شاهد تورم 40 درصدی و یا در برخی اوقات 30 درصدی هستیم که همه این مشکلات معیشتی و اقتصادی را نمی‌توان با افزایش حقوق رفع کرد، لذا نمی‌توانیم افزایش حقوق کارمندان را منطبق با میزان درصد تورم یکسان بدانیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید با کمک‌های نقدی،‌ غیرنقدی، معیشتی و بسته‌های حمایتی و همچنین ارائه تسهیلات مسکن، اختلاف میزان افزایش حقوق‌ها و میزان تورم را رفع کرد. 

فولادگر خاطرنشان کرد: معتقدم که افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان پاسخگوی مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان نیست و به نظرم کمیسیون تلفیق حداقل کار ممکن را انجام داد و احتمالا در سه تا چهار هفته آینده، صحن علنی مجلس نسبت به راهکارهای مختلف حمایتی و پشتیبانی از کارمندان پیشنهادات دیگری را هم به تصویب برساند. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود آنکه 15 درصد به حقوق کارمندان در سال آینده افزوده خواهد شد، اما شرطی را برای این اقدام قائل شدیم، به طوری که کف حقوق‌ها نباید کمتر از 2 میلیون و 800 هزار تومان در ماه باشد. که این موضوع شامل حال کارمندان با انواع قراردادها و بازنشستگان کشوری و لشکری است. 

فولادگر افزود: اگر با افزایش ضریب تفاوت، تطبیق کارمندان هم حقوق آنها به 2 میلیون و 800 هزار تومان نرسد، باید با افزایش این ضریب کاری کرد که افزایش حقوق بالاتر از 15 درصد شود. 

برچسب‌ها:

نظر شما