شناسهٔ خبر: 159420 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حضور حماسی مردم در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن خنثی‌کننده توطئه‌ دشمن علیه ایران است

احسان قاضی زاده عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات و همچنین 22 بهمن خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن علیه مردم و نظام است و در سایه همین حضور پرشور و حماسی یک مجلس قوی و در تراز انقلاب شکل خواهد گرفت.

به گزارش «نماینده»، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات و همچنین راهپیمایی 22 بهمن خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن علیه مردم و نظام است و در سایه همین حضور پرشور و حماسی یک مجلس قوی و در تراز انقلاب شکل خواهد گرفت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: هر چه حضور مردم در انتخابات پرشورتر و حماسی‌تر باشد و این حضور با معیارهای اعتقادی و فکری و به دور از بحث‌های طایفه‌ای، قومیتی و گروهی صورت گیرد، مجلسی پاک‌دست و موفق تشکیل خواهد شد و نهایتا شاهد شکل گرفتن یک مجلس قوی در دوره یازدهم خواهیم بود.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: ما امروز در یک شرایط تقابلی جدی با آمریکایی‌ها به سر می‌بریم و عملا نیازمند حضور همه جانبه برای مقابله با این هجمه‌ها هستیم تا اتحاد و انسجام خودمان را در این عرصه به نمایش بگذاریم.

وی در پایان گفت: قدرت کشور ما بر اساس نقش‌آفرینی مردم است و این نقش‌آفرینی مردم خود را پای صندوق‌های رای نشان می‌دهد و این حضور پرشور در انتخابات توطئه‌های دشمن علیه کشورمان را خنثی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما