شناسهٔ خبر: 159417 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فعالان کارزار انتخابات به وحدت ملی خدشه وارد نکنند

احمد امیرآبادی فراهانی// عضو هیأت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه فعالان در کارزار انتخابات باید مراقب باشند به وحدت ملی خدشه وارد نکنند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث می‌شود دشمن از مواضع خود در قبال ایران عقب بنشیند.

به گزارش «نماینده»،  احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: اگر مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد باعث می‌شود تا آمریکایی‌ها در توطئه‌هایی که علیه ملت ما دارند عقب‌نشینی کنند که ما نمونه این حضور پرشور و نتایج آن را در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و همراهانش مشاهده کردیم.

وی افزود: حضور پرشور مردم در پای صندق‌های رأی برنامه‌ها  دشمن را تغییر می‌دهد و دشمن از مواضع خود در قبال ملت ایران عقب‌نشینی خواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: با دقت مردم در انتخاب نمایندگان ان‌شاءالله مجلس سالم و پاک‌دست در دوره یازدهم تشکیل خواهد شد و ان‌شاءالله اگر نیروهای انقلابی به مجلس راه پیدا کنند و اکثریت را در اختیار داشته باشند برنامه‌های خوبی را در بحث نجات اقتصادی کشور و مبارزه با فساد دارند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: موضوع شفافیت و مبارزه با فساد به صورت ریشه‌ای و ... موضوعاتی است که نیروهای انقلابی در مجلس یازدهم برنامه دارند نیروهای انقلابی با رئیس قوه قضائیه و رئیس این دستگاه در بحث اصلاح قوانین فسادزا و همچنین در بحث تصویب قوانینی که بتواند با فساد مبارزه کنند.

وی در پایان گفت: افراد و شخصیت‌ها باید دقت کنند تا اخلافی بین مردم پیش نیاید و انسجام ملی که در کشور ایجاد شده نباید توسط شخصیت‌های سیاسی و کارزار انتخابات به آن خدشه وارد شود و این گروه‌ها باید هم قانون را رعایت کنند و ضمن اینکه می‌توانند انتقاد کنند باید مراقب باشند که این انتقاد موجب یأس و ناامیدی مردم نشود.

نظر شما