شناسهٔ خبر: 159416 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شهریاری: از بعضی کلیپ‌های مجلس در فضای مجازی احساس شرم می‌کنم

کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با بیان اینکه از کلیپ‌هایی که از مجلس در فضای مجازی پخش می‌شود احساس شرم می کنم، گفت: مردم کسانی را به مجلس بفرستند که شأن نمایندگی داشته باشند نه اینکه حریص و طماع باشند و دست‌اندازی به بیت‌المال در اولویت کارشان باشد.

به گزارش «نماینده» سیدکمال‌الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی،   با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: با توجه به شرایطی که امروز در آن قرار داریم اهمیت حضور مردم در انتخابات بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی افزود: با فشارهایی که آمریکا و متحدان اروپایی و مزدورانش در منطقه به کشور ما وارد می‌کنند تا مردم ما را از انقلاب و نظام و پیگیری آرمان‌ها مأیوس کنند و ما باید به آنها نشان دهیم که ما از انقلاب و ارزش‌های انقلاب، نظام و آرمان‌های امام دست برنمی‌داریم و لازمه این کار این است که هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۲ اسفند حضور پیدا کنیم و با این حضور نشان دهیم که این فشارها نمی‌تواند بر اراده مردم اثر بگذارد و هرچه این فشارها بیشتر شود همبستگی و وحدت مردم نیز بیشتر می‌شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان دهنده حضور مردم در صحنه برای مقابله با فشارها و تحریم‌های ظالمانه است که مردم علی‌رغم این فشارها همچنان به نظام‌شان و سرنوشت‌شان اهمیت می‌دهند و به دنبال این هستند که مجلسی را قوی‌تر از گذشته در مقابل فشارها و تحریم‌های آمریکا شکل دهند.

شهریاری خاطرنشان کرد:‌وجه دیگر انتخابات مجلس انتخاب ۲۹۰ نفر نماینده است که این ۲۹۰ نفر باید یکی از قوای حکومت‌مان را تشکیل دهند و این قوه به فرموده امام قرار است در رأس امور و همچنین عصار فضائل ملت باشد. بنابراین مردم باید پرشور در انتخابات شرکت کنند باید این شرکت حضوری آگاهانه و هوشمندانه باشد و فقط برای نشان دادن حضورشان نباید در پای صندوق رأی حاضر شوند بلکه از بین کاندیداهای متعددی که ثبت‌نام کرده‌اند باید به دقت به ارزیابی کاندیداهای بپردازند و خوش‌نامی و سوابق آنها و تخصص، تعهد و تجربه‌شان و شخصیت‌شان را در زمان رأی دادن مدنظر قرار دهند.

وی افزود: کلیپ‌هایی که در فضای مجازی در تمسخر مجلس تهیه شده و پخش می‌شود من با نگاه کردن این کلیپ‌ها احساس شرم می‌کنم که چرا بعضی از  نمایندگان شخصیت نمایندگی را ندارند و آن را رعایت نمی‌کنند.  

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس اظهار داشت: جدا از تجربه و تخصص و... نماینده باید شخصیت نمایندگی را داشته باشد. باید گفتار و رفتار و کردارش نشان‌دهنده یک شخصیت فاخر باشد. مردم حواس‌شان باشد تا یک مشت آدم‌هایی که بعد از رسیدن به مجلس احساس یک ولنگاری و احساس باز بودن برای دست‌اندازی به ارزش‌ها و بیت‌المال را در رأس کار خود قرار می‌دهند به مجلس نفرستند. بلکه باید کسانی را راهی مجلس کنند که متعهد و توانمند، سالم و دلسوز باشند.

شهریاری در پایان گفت:‌ مردم باید کسانی را به مجلس یازدهم بفرستند که گرسنه و طماع و حریص نباشند بلکه ادیب، فاخر و با شخصیت باشند و اگر با انتخاب صحیح خود اینگونه افراد را به مجلس بفرستیم آن وقت یک مجلس قدرتمند و مجلسی که باعث عزت و آبروی نظام‌مان باشد و در خور و شأن ملت باشد شکل خواهد گرفت. این مجلسی که متأسفانه ما در این دوره‌های اخیر می‌بینیم مجلسی نیست که بتوانیم به آن امیدوار باشیم.

نظر شما