شناسهٔ خبر: 159384 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فلاحتی: منافع ردصلاحیت شدگان در التهاب و سیاه نمایی علیه کشورمان است

فلاحتی نماینده قائنات در مجلس با بیان اینکه منافع رد صلاحیت شدگان در التهاب و سیاه نمایی علیه کشورمان است گفت: این افراد عمدتا از سوی افراد و یا گروه‌هایی صورت می‌گیرد که نه برنامه انتخاباتی برای خود دارند و نه برای کشور.

به گزارش «نماینده» فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی، درباره سیاه نمایی برخی از رد صلاحیت شدگان انتخابات علیه کشورمان گفت: این اقدام عمدتا از سوی افراد و یا گروه‌هایی است که نه برنامه انتخاباتی برای خود دارند و نه برای کشور.  

وی گفت: رد صلاحیت شدگان بهترین روش برای رای آوری یا تصاحب قدرت را انتقادات تند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاه نمایی می‌دانند و بر همین اساس حرکت‌های توسعه‌ای و پیشرفت در کشور را تحت شعاع قرار می‌دهند.

نماینده مردم قائنات در مجلس اظهار داشت: به نظر می‌رسد منافع رد صلاحیت شدگان در التهاب و سیاه نمایی علیه کشورمان است.  

فلاحتی با وجود آنکه مشکلات فراوانی در کشورمان داریم اما با این حال باید بدانیم کشوری بدون مشکل در دنیا وجود ندارد. لذا باید با همدلی و همراهی و وحدت ذیل اهداف و آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکلات را رفع کنیم.  

وی گفت: فرانسه که نظام اسلامی ندارد هم مشکلات اقتصادی دارد و بیش از یک سال است که هر هفته تعداد زیادی از اتباع این کشور تظاهرات علیه حکومتشان به راه می‌اندازند که با سرکوب شدیدی هم مواجه می‌شوند.

نماینده مردم قائنات در مجلس خاطرنشان کرد: هیچ کسی منکر مشکلات اقتصادی در جامعه نیست اما این موضوع دلیلی برای سیاه نمایی علیه کشورمان نیست.  

فلاحتی افزود: ریشه انتقادات علیه کشورمان و سیاه نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی عدم برنامه برای انتخابات است و گرنه اگر فردی برنامه قابلیت اجرا به منظور رفع مشکلات را  داشته باشد به دنبال تضعیف جامعه ایران اسلامی نمی‌افتد.

نظر شما