شناسهٔ خبر: 159379 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

چمران: اصلاح طلبان دست به تخریب کاندیداهای رقیب زده‌اند

چمران رئیس سابق شورای شهر گفت: اصلاح طلبان اکنون دست به تخریب کاندیداهای جبهه رقیب زده‌اند.

به گزارش «نماینده» مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران، دلایل تخریب های اصلاح طلبان به چهره های مطرح اصولگرایان را در آستانه انتخابات زیاد عنوان کرد و گفت: اگر جریانی دستاوردهای مثبت و قابل ذکری داشته باشد، از آنها برای انجام تبلیغات خود استفاده می نماید، اما در غیر این صورت اقدام به تخریب جبهه مقابل می کند. اصلاح طلبان اکنون دست به تخریب کاندیداهای جبهه رقیب زده اند و مسائلی را در هم می آمیزند و مطرح می کنند و چهره ها را آماج حملات خود قرار می دهند و عده ای هم شایعات آنها را باور می کنند. این انتظار را باید از اصلاح طلبان داشت و قاعدتا این تخریب ها ادامه دار هم خواهد بود.

چمران با تاکید بر طرح موضوعات بدون سند و مدرک توسط اصلاح طلبان گفت: متاسفانه این جریان سیاسی با توجه به خالی بودن کارنامه شان تنها از راه فضا سازی بر علیه جبهه رقیب به پیروزی رسیدند. درانتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ هم از همین راه به پیروزی رسیدند و رقیب شان را سرهنگ معرفی کردند و رقیب دیگر را متهم به دیوارکشی در پیاده روها نمودند.

رئیس شورای شهر سابق تهران ادامه داد: آنها با راه اندازی شایعاتی مبنی بر راه افتادن جنگ و اعدام به نتجیه دلخواه خود رسیدند و به جای آنکه خودشان و دستاوردهای شان را عرضه کنند از تخریب دیگران بهره بردند. اکنون هم باید منتظر تخریب ها و ایجاد دوقطبی های بیشتر این گروه بر علیه اصولگرایان باشیم. رئیس جمهور هم در سخنرانی های اخیر خود دست به دوقطبی سازی می زند ولی ما امیدواریم بر اساس موازین قانونی و انصاف تبلیغات کند.

وی درباره احتمال پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: نمی توان پیش بینی از نتیجه انتخابات داشت زیرا اگر بر اساس قوانین و اصول حرکت شود، اصلاح طلبان با توجه به ناکارآمدی مجلس و شرایط اقتصادی نامناسبی که دولت به وجود آورده، به جایی نخواهند رسید و قاعدتا اصولگرایان به پیروزی می رسند، اما اگر بخواهند از روش های دیگری استفاده کنند، مشخص نیست نتیجه انتخابات چه خواهد شد.  

چمران بیان کرد: مردم باید با دقت کاندیداهای خود را انتخاب کنند و بر اساس بصیرت در انتخابات شرکت کنند و فریب وعده ها را نخورند و در چنبره دوقطبی هایی که ایجاد می شوند، اسیر نشوند.

وی درباره عملکرد شهردار سابق تهران و ایجاد هجمه هایی که با هدف تخریب بر وی صورت می گیرد و گفت: مدیریت آقای قالیباف در زمان شهرداری تهران قابل کتمان نیست و تهران تحول چشمگیری را به خود دید به طوریکه این تحول به شهرهای دیگر هم رسید. در زمانی این اتفاقات رخ داد که شرایط خوبی از نظر اقتصادی در کشور وجود نداشت و تحریم ها اعمال شده بود و مطالبات زیادی را برای ساخت مترو و اتوبوس از دولت داشتیم. دولت باید در این مسائل با شهرداری مشارکت می کرد اما هیچ سرمایه گذاری هم توسط دولت صورت نگرفت درحالیکه اکنون هم دولت هیچ مشارکتی با شهرداری نمی کند.

چمران بیان کرد: دستاوردهای شهردار سابق تهران اصلاح طلبان را به هراس انداخته، زیرا آنها مدیریت وی را دیده اند و عملکرد او می تواند امتیاز خوبی محسوب شود. به همین علت دست به تخریب های خودساخته و غیرواقعی می زنند.

نظر شما