شناسهٔ خبر: 159320 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اقراریان: "ایران قوی" دغدغه اصلی تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است

اقراریان دبیر شوری ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور وابسته به رونق در حوزه تولید و کسب و کار است و نگاه به بخش صنعت بعنوان موتور محرک اقتصاد مورد اهتمام شورای ائتلاف است.

به گزارش نماینده، مهدی اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران با اشاره به اینکه هدف از ائتلاف نیروهای انقلاب رفع دغدغه‌های مردم در شرایط کنونی کشور است گفت: کشور به دلیل مدل ناکارآمد مدیریت دولت و مجلس در شرایط سختی قرار گرفته است که ایجاد نارضایتی محصول این روش اداره دو قوه مقننه و مجریه است.

وی افزود: براساس مدل مدیریتی دولت و همچنین جریانات همسو با دولت، مردم به ویژه طبقه متوسط با مشکلات متعددی به خصوص در زمینه مسائل اقتصادی رو به رو هستند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تهران با بیان اینکه این ائتلاف حول اصلاح ساختارها و فرآیندهای اقتصادی کشور شکل گرفته عنوان کرد: یکی از فرآیندهای اقتصادی، نظام بودجه ریزی کشور است و مجموعه دغدغه مندان کشور کنار هم جمع شدند تا برای حل مشکلات اقتصادی به خصوص در امر بودجه ریزی گام جدی بردارند.

اقراریان گفت: شکل گیری ائتلاف جبهه نیروهای انقلاب با سایر گروه های سیاسی که شاید کارکرد آنها تنها در ایام انتخابات باشد متفاوت است زیرا دغدغه اصلی اعضای ائتلاف با نگاه به بیانیه گام دوم ساخت ایرانی قوی برای فردایی بهتر با نگاه به آینده روشن ملت ایران است.

وی با بیان اینکه منطق رسیدن به لیست نهایی براساس مشکلات موجود و نیازمندی‌های مجلس مهمترین دغدغه فعلی ائتلاف است، افزود: در کشور چند اولویت وجود دارد که اقتصاد و معیشت مهمترین آنها است.

اقراریان ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی کشور وابسته به رونق در حوزه تولید و کسب و کار است و نگاه به بخش صنعت بعنوان موتور محرک اقتصاد مورد اهتمام شورای ائتلاف است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران با اشاره به اینکه تبعیض و آسیب های اجتماعی از دیگر دغدغه های مردم در جامعه است تصریح کرد: ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مجموعه‌ای برای تشکیل مجلسی قوی، کارآمد و پاسخگو است تا رفع دغدغه های مردم در اولویت چنین مجلسی قرار گیرد.

اقراریان گفت: ائتلاف نیروهای انقلاب تلاش می کند با بهره گیری از ظرفیت های موجود درون جبهه انقلاب حول مسائل کشور حرکت کند، کار گروه های مختلف مشخص شده تا بعد از ورود نمایندگان مردم به مجلس بتوانند این مسائل را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سایر مجموعه‌های سیاسی، اطلاع رسانی شفافی برای رسیدن به فهرست نهایی ارائه نکردند تاکید کرد: شفافیت امری ضروری است که باید آن را در دستور کار تمامی حوزه قرار داد زیرا مردم حق دارند بدانند در خانه خودشان یعنی مجلس چه خبر است و مقدمه این سخن در شفافیت فرآیند رسیدن به فهرست انتخاباتی است.

اقراریان عنوان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همواره تاکید کرده که برای رسیدن به ایران قوی ائتلاف کرده است تا پایان دهنده مشکلات امروز کشور به ویژه مشکلات اقتصادی باشد.

وی تصریح کرد: سایر گروه‌های سیاسی نیز باید نسبت به افکار عمومی پاسخگو بوده و به طور شفاف توضیح دهند که براساس چه منطقی لیست انتخاباتی ارائه خواهند کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران عنوان کرد: منویات رهبری و سخنان امام راحل اساس شاخصه های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شناسایی کاندیداها و تهیه لیست فهرست نهایی است و این اولویت ها براساس دغدغه های جامعه نقشه راه حرکت نمایندگان شورای ائتلاف در مجلس پیش رو خواهد بود.

اقراریان گفت: نماینده ای که می خواهد مشکلات کشور را حل کند نیازمند یک تیم قوی، همراه و پشتیبان است، یک نماینده به تنهایی نمی تواند همه مسائل و طرح ها را مورد بررسی قرار دهد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران با بیان اینکه انتخابات مجلس پایان ائتلاف نیست بلکه آغازی برای رسیدن به ایرانی قوی در تمامی عرصه‌ها است، خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف از مفهوم نماینده انفرادی به سمت خرد جمعی حرکت می کند، نماینده ای که درباره طرح‌ها، لایحه ها و برنامه های مختلف با اظهار نظر یک تیم کارشناسی و مبتنی بر عقل جمعی با استفاده از شبکه اندیشکده‌های کشور برنامه ریزی و تصمیم گیری خواهد کرد.

نظر شما