شناسهٔ خبر: 159298 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه فجر

برگزاری چهاردهمین نشست ادبی حوزه مشق و اولین نشست عصر شعر و داستان انقلاب

نشست تخصصی همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، انتشارات حوزه مشق با مشارکت فرهنگ‌سرای رسانه چهاردهمین نشست ادبی حوزه مشق و اولین نشست عصر شعر و داستان انقلاب را با هفت محور موضوعی برگزار می‌کند.

به گزارش «نماینده»، به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای رسانه، همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، انتشارات حوزه مشق با مشارکت فرهنگ‌سرای رسانه چهاردهمین نشست ادبی حوزه مشق و اولین نشست عصر شعر و داستان انقلاب را با هفت محور موضوعی برگزار می‌کند.

در این برنامه که به‌منظور پاسداشت و ارتقای دستاوردهای شعر و داستان انقلاب و کشف استعدادهای برتر برگزار می‌شود، از برگزیدگان بخش شعر و داستان تجلیل خواهد شد.

موضوعاتی همچون عدالت و انسانیت، وطن‌دوستی، وحدت امت اسلامی، اخلاق و معارف دین، رفعت ملی، گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در بخش شعر موردبررسی قرارگرفته است و در بخش داستان نیز رویدادهای سال‌های پیش از انقلاب، حال و هوای روزهای پیروزی انقلاب و پس‌ازآن تا به امروز، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در رهبری، وحدت، انسجام ملی و همراهی با جریان‌های استکبارستیز جهان با تأکید بر هویت اسلامی و مقاومت محورهای داوری بوده است.

نخستین نشست عصر شعر و داستان انقلاب به همت انتشارات حوزه مشق، موسسه فرهنگی کشف استعداد برتر و فرهنگ‌سرای رسانه روز پنجشنبه ۱۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۵ در سالن دکتر یونس شکرخواهِ فرهنگ‌سرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان ناطق‌نوری، میدان قبا برگزار می‌شود.

نظر شما