شناسهٔ خبر: 159285 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مسیر ظریف در جهت مخالف مسیر مردم است/ نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد

اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه مسیر دولت و آقای ظریف در جهت مخالف مسیر مردم است،‌ گفت:‌ مذاکره با آمریکا برخلاف مصالح مردم و نظام است و هیچ توجیهی برای اظهارنظر وزیر امور خارجه در این باره وجود ندارد.

به گزارش «نماینده»، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد با اشاره به اظهارنظر اخیر وزیر امور خارجه مبنی بر آمادگی برای مذاکره با آمریکا گفت: حدود 25 میلیون نفر ایرانی در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی شرکت کردند و با این حضور خود ترور شهید سلیمانی توسط آمریکا را محکوم کردند.

وی افزود: حال بعد از این همه حوادث و مسائل و اعلام انزجارها درحالی که هنوز چهلم شهادت سردار سلیمانی نشده، حرف زدن از مذاکره با آمریکا کاملاً برخلاف مصحلت کشور، نظام و انقلاب است و هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت و آقای ظریف برخلاف جریان مردم حرکت می‌کنند. جریان مردم مسیر دیگری است و آقای ظریف مسیر دیگری را دنبال می‌کند. اگر این رویه تداوم پیدا کند مردم پاسخ لازم را به او خواهند داد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: آمریکا تحت هیچ شرایط قابل اعتماد نیست آمریکا حتی اگر به برجام بازگردد و از منطقه کاملاً بیرون برود و... حتماً دنبال چیز دیگری است و هدف دیگری را دنبال می‌کند و ترفند و نقشه دیگری را در جهت تضعیف و حتی براندازی نظام ما دنبال می‌کند.

وی در پایان گفت: آمریکا همواره به دنبال تضعیف ما است و این بهترین حالتی است که برای آمریکا می‌توان تصور کرد لذا نباید به آن دل خوش کرد و به فکر مذاکره با آن بود. آمریکا اتحاد و انسجامی را که در ایران بر علیه خود شکل گرفته را می‌خواهد بشکند و دچار خدشه کند و ما این اتحاد و انسجام را نباید از دست دهیم.

نظر شما