شناسهٔ خبر: 159275 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: آنا

تهمت‌های روحانی علیه اصولگرایان جنبه انتخاباتی دارد

حسین مظفر/2 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تهمت‌های رئیس‌جمهور علیه اصولگرایان جنبه انتخاباتی و سیاسی دارد و این مسئله مایشه شگفتی است.

به گزارش «نماینده»،حسین مظفر، اظهار کرد: اینکه آقای روحانی می‌گوید اصولگرایان به دنبال انزوای کشور و بستن فضای تعامل با نظام بین‌المللی هستند یک تهمتی بیش نیست.

وی افزود: بیان این مسئله از طرف رئیس جمهور مایه شگفتی است و به نظر می‌رسد چنین صحبت‌هایی جنبه کارکرد انتخاباتی و سیاسی دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رئیس جمهور نباید دور از شأن و جایگاهش اظهارنظر کند، یادآور شد: هرچند ممکن است اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نقطه‌نظرات متفاوتی داشته باشند، اما نباید اظهارنظر یک شخص را به پای کل مجموعه اصولگرایان یا اصلاح‌طلبان نوشت و باید تفکیک قائل شد.

مظفر ادامه داد: بیان چنین مسائل و تهمت‌زنی‌هایی آن هم در شرایط فعلی کشور موجب یأس و ناامیدی می‌شود و اصلاً‌ دور از شعار امید آقای رئیس جمهور است و دندان طمع دشمنان را به روی ما باز می‌کند.

وی با اشاره مصاحبه محمدجواد ظریف در رابطه با احتمال مذاکره با آمریکا گفت: در فضای بین‌المللی با وضعیتی روبه‌رو هستیم که باید در استخدام کلمات خیلی دقت داشت و باید بیان ‌صحبت‌ه به‌گونه‌ای باشد تا زمینه‌های سوءاستفاده دشمنان را ببندیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برجام تجربه خوبی برای کشور نبود، یادآور شد: مذاکره با آمریکا مذاکره گرگ و میش است و ارتباط با آمریکایی‌ها ارتباط گرگ و میش است.

به گزارش آنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور با کنایه به اصولگرایان گفت: «برخی می‌خواهند دور ایران را دیوار بکشند و بگویند ایران یک جزیره منزوی است. می‌خواهند ما را از دنیا جدا کنند. هر کسی می‌خواهد ما را از دنیا جدا کند فردا باید پاسخگو باشد».

نظر شما