شناسهٔ خبر: 159262 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رد پیشنهاد مرکز پژوهش‌ها درباره یارانه نقدی سال آینده در کمیسیون تلفیق + جزئیات

 رضایی کوچی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ کل کشور از مخالفت کمیسیون متبوعش با پیشنهادات مرکز پژوهش‌های مجلس در تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور خبر داد؛ این تبصره مربوط به توزیع یارانه نقدی و حمایتی در سال ۹۹ است.

به گزارش «نماینده» محمدرضا رضایی کوچی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش اظهار داشت: طرح جلسه امروز کلیات تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور بررسی شد.

وی افزود: پس از بحث و تبادل نظر توسط اعضای کمیسیون، مرکز پژوهش‌ها و نمایندگان دولت نهایتا پیشنهاد مرکز پژوهش‌ها در کلیات تبصره ۱۴ به همراه جداول آن از سوی کمیسیون تلفیق رد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ کل کشور ادامه داد: بر این اساس پیشنهاد یاد شده در کلیات تبصره مذکور با ۱۷ رای مثبت، ۱۹ رای منفی و یک رای ممتنع از مجموع آرای ماخوذه رد شد و اعضا با آن مخالفت کردند.






رضایی کوچی در تشریح جزئیات تبصره فوق گفت: تبصره ۱۴ لایحه بودجه مربوط به توزیع یارانه نقدی و حمایتی در سال ۹۹، مصارف هدفمندی یارانه‌ها در حوزه‌های پرداخت یارانه نقدی و غیرنقدی خانوارها، اجرای طرح معیشتی خانوارها، عوارض گازرسانی، هزینه‌های تولید، انتقال، توزیع و فروش گاز طبیعی و موارد این چنینی است که نهایتا اعضا به اتفاق نظر نرسیده و کلیات این تبصره را رد کردند.

نظر شما