شناسهٔ خبر: 159255 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

کوچکی نژاد :

طرفداران دولت اجازه نمی‌دهند گزارش «تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها» قرائت شود/ اثبات رانتخواری و هدررفت منابع/ پافشاری می‌کنیم تا گزارش در صحن مجلس قرائت شود

کوچکی نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: گزارش تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها از خیلی وقت پیش به اتمام رسیده است اما متأسفانه طرفداران دولت با فشار بر کمیسیون اقتصادی اجازه نمی‌دهند این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت شود.

به گزارش «نماینده» جبار کوچکی‌نژاد، با اشاره به سرنوشت «تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها» و ارائه گزارش آن به صحن علنی مجلس گفت: گزارش تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها از خیلی وقت پیش به اتمام رسیده است اما متأسفانه طرفداران دولت با فشار بر کمیسیون اقتصادی اجازه نمی‌دهند این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت شود.
 
وی تصریح کرد: گزارش این تحقیق و تفحص بسیار مهم و بسیار اثرگذار خواهد بود. پیرو این گزارش مشخص شد که منابعی پیرو ماده ۸ قانون فوق به هدر رفته  و بسیاری رانتخواری‌ ایجاد شده است.
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در مجلس بیان داشت: امیدوارم کمیسیون اقتصادی مجلس در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد. بنده یک نوبت به این کمیسیون به دلیل تاخیر در ارائه گزارش فوق اخطار داده‌ام و اگر لازم باشد اخطار دیگری در صحن علنی مجلس در این رابطه خواهم داشت.

کوچکی‌نژاد بیان داشت: بر ارائه و قرائت گزارش «تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها» در صحن علنی پافشاری خواهیم داشت تا بالاخره این گزارش در صحن مجلس قرائت شود.

نظر شما