شناسهٔ خبر: 159253 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حضور گسترده در انتخابات، زمینه ساز شکل‌گیری مجلسی کارآمد

محمد حسین فرهنگی عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه شرکت نکردن در انتخابات هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد گفت: برای شکل گیری مجلس کارآمد نیازمند حضور گسترده مردم در انتخابات هستیم.

به گزارش «نماینده» محمد حسین فرهنگی،  با رد هرگونه ادعایی مبنی بر کم رونق بودن انتخابات آینده مجلس گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با طرح ادعاهای واهی به دنبال آن هستند تا با فضاسازی انتخابات آینده را کم فروغ جلوه دهند اما تجربه ثابت کرده که همانند دوره های قبل راه به جایی نخواهند برد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علل کاهش مشارکت موضوعاتی که مخالفان جمهوری اسلامی ایران ادعا می کنند نیست، افزود: اگر هم کاهش مشارکت وجود داشته باشد علت آن مشکلات معیشتی و مسائلی است که به طور عمده در اثر فعالیت‌های ضدایرانی ایالات متحده به وجود آمده که برخی آثار منفی را بر اقتصاد ما داشته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم درباره وظایف شخصیت‌ها و جریان‌ها برای داغ کردن تنور انتخابات ادامه داد: بهترین راه حل این است که نخبگان مردم را در جریان جزئیات قرار داده و این توجه و تذکر را به جامعه بدهند که حضور آنها در عرصه انتخابات می تواند رافع بسیاری از موانع و مشکلات باشد.

فرهنگی با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم به شکل گیری مجلسی کارآمد خواهد انجامید گفت: به طور قطع اگر مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود آثار و نتایج آن متوجه جامعه خواهد شد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت نکردن در انتخابات مشکلی را مرتفع نخواهد کرد افزود: عدم مشارکت ممکن است حتی آثار منفی جدی داشته باشد به طوریکه منجر به انتخاب افرادی شود که مناسب نمایندگی مردم در مجلس نیستند. /

نظر شما