شناسهٔ خبر: 159233 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: دفتر مقام معظم رهبری

پیام رهبر انقلاب به اتحادیه انجمن‌های اسلامی در اروپا؛

حوادث امروز از سر بر آوردن یک پدیده‌ یکتا در جهان خبر می‌دهد

رهبر انقلاب رهبر انقلاب در پیامی به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا فرمودند: حوادث امروز از سر برآوردن یک پدیده‌ی یکتا در جهان امروز خبر می‌دهد.

به گزارش «نماینده»، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تأکید کردند: امسال نشست شما در میانه‌ی حوادث مهمی برگزار می‌شود که هر یک از جهتی نشانه‌ی عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که صبح امروز در وین قرائت شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان عزیز اتحادیه انجمن‌های اسلامی

امسال نشست شما در میانه‌ی حوادث مهمی برگزار می‌شود که هر یک از جهتی نشانه‌ی عظمت و اعتبار ایران اسلامی و ملت انقلابی آن است. شهادت‌ها، قدرت‌نمائی‌های نظامی، حضور بی‌نظیر مردمی، روحیه‌ی قوی و عزم راسخ جوانان، در کنار هزاران مجموعه‌ی فعال در عرصه‌ی دانش و فناوری، و نیز رویکرد دینی و معنوی در بخش عظیمی از جوانان سراسر کشور، همه از سر بر آوردن یک پدیده‌ی یکتا در جهان امروز خبر می‌دهد. پدیده‌ای که می‌تواند در آینده‌ی تاریخ تأثیرات عمیق و تعیین‌کننده بگذارد.

گام دوم انقلاب اسلامی باید بتواند به حول و قوه‌ی الهی این پدیده را به کمال برساند و به ثمر بنشاند.

چشم امید و انتظار در این پویش حیاتی به جوانان دانشمند و فرزانه و با ایمان است و شما می‌توانید در شمار این برگزیدگان تاریخ‌ساز باشید.

به امید موفقیت‌های بزرگ شما عزیزان

والسلام علیکم و رحمة الله
سیّد علی خامنه‌ای
۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۸

نظر شما