شناسهٔ خبر: 159160 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نشست نامزدهای معرفی شده مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد

شورای ائتلاف نشست نامزدهای انتخاباتی معرفی شده به مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، بعد از ظهر امروز در سالن همایش های صدرا برگزار شد.

به گزارش «نماینده»، نشست نامزدهای معرفی شده به مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، بعد از ظهر امروز در سالن همایش های صدرا برگزار شد.

در این همایش که با حضور تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، نامزدهای معرفی شده به مجمع عمومی با شیوه و سازوکار رسیدن شورای ائتلاف به لیست نهایی 30 نفره در تهران آشنا شدند.

در ادامه این همایش نیز جلسه پرسش و پاسخ به سوالات و دغدغه های نامزدهای معرفی شده به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار و پرویز سروری دبیر شورای مرکزی ائتلاف و مهدی اقراریان دبیر تهران شورا به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بعد از برگزاری مرحله مصاحبه تخصصی با نامزدهای معرفی شده از سوی احزاب، اقشار و تشکل های مختلف و پس از پالایش نامزدها، شورای ائتلاف به لیست بیش از 150 نفره از نامزدهای واجد شرایط برای ارائه به مجمع عمومی تهران رسیده است.

در مرحله بعد نیز این افراد در مجمع عمومی و با رای نمایندگان احزاب، اقشار، نمایندگان مجامع محلات و  پالایش شده و اسامی 2 تا 3 برابر ظرفیت لیست تهران برای ارزیابی و انتخاب نهایی به هیات انتخاب شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب ارائه خواهد شد.

نظر شما