شناسهٔ خبر: 159144 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

چندصد نفری که با هدایت سفیر خارجی دست به تجمع می‌زنند ملت ایران نیستند

احسان قاضی زاده نماینده مردم فریمان در مجلس گفت: چندصد نفری که با هدایت یک سفیر خارجی دست به تجمع می‌زنند را نمی‌توان ملت ایران نامید.

به گزارش «نماینده»، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نمازگزاران تهرانی در روز جمعه، گفت: آنچه که امروز اتفاق افتاده این است که مردم حضور خود را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهند. 

وی افزود: حضور چند ده میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی و همرزمانش در کشور یک حضور بی‌نظیر است و نمی‌توان به خاطر حضور چندصد نفر از این حضور چند ده میلیونی چشم‌پوشی کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: محاسبه چندصد نفر و ندیدن چند ده میلیون نفر یعنی ندیدن واقعیت، و اینکه سه چهار نفر هنرمندنما بگویند ما جزو جامعه هنری هستیم و در تجمعات علیه نظام شرکت کنند، اینها اصلاً جزو جامعه هنری نیستند.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: اگر این افراد سؤال یا ابهامی راجع به این حوادث داشتند می‌توانستند با مسؤولین ذیربط جلسه بگذارند و نقطه‌نظرات را بشنوند نه اینکه در کف خیابان همتراز چهار سرسپرده و ضدانقلاب بخواهند موضع‌گیری کنند. 

وی افزود: مردم ایران همان کسانی هستند که در مراسم مختلف انقلاب از جمله مراسم تشییع پیکر حاج قاسم حضور پیدا کردند، در نمازجمعه این هفته شرکت کردند و ان‌شاءالله در مراسم 22 بهمن و همچنین انتخابات مجلسی که در پیش رو است حضور خودشان را نشان خواهند داد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: این چندصد نفری که با هدایت یک سفارتخانه خارجی در میدان می‌آیند و می‌خواهند کاری بکنند و سردمدار آنها یک سفیر خارجی است، نشان می‌دهد که ماهیت کارشان عریان شده و به وضوح نشان می‌دهد که ماهیت آنها یک ماهیت مردمی نیست، بلکه از خارج کنترل می‌شود و چنین افرادی نمی‌توانند خودشان را به جای ملت جا بزنند.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: علی‌رغم بسیاری از اظهارنظرها که اینگونه عنوان می‌شود که نرخ مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم ممکن است زیاد نباشد، من معتقدم که نرخ مشارکت این دوره از انتخابات مجلس از انتخابات‌های مجالس قبل هم قطعاً بیشتر خواهد بود. 

برچسب‌ها:

نظر شما