شناسهٔ خبر: 159120 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ملت ایران همان‌هایی هستند که پای انقلاب و سپاه ایستاده‌اند

سالک عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تأکید بر اینکه مردم ایران صفشان از مزدوران جداست، گفت: ملت ایران همان‌هایی هستند که پای انقلاب و سپاه ایستاده‌اند.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه دیروز تهران گفت: حاج قاسم سلیمانی نه یک فرد بلکه یک مکتب است و این مکتب برخاسته از اسلام ناب است.

وی افزود: مکتب حاج قاسم یعنی ایمان عمیق و تقوای دقیق در این جهت با تمام ابعاد فردی، اجتماعی و حکومتی، این مکتب یعنی بصیرت‌افزایی و بینش بر مبنای جهان‌بینی اسلامی. مکتب حاج قاسم یعنی مکتب قاطعیت، شجاعت و قدرت برخورد با سران سلطه و استکبار جهانی، مکتب حاج قاسم یعنی مکتب وحدت حول محور ولایت و مکتب ایثار و ازخودگذشتگی.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به فضاسازی‌های برخی جریانات و ایجاد تجمعات توسط آنها در کشور اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جریاناتی که معاند با نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بودند دست به این کار می‌زدند و این مسأله گروه‌های مختلف با اندیشه‌های مختلفی را شامل می‌شود.

سالک خاطرنشان کرد: ما در این راستا در دهه شصت غائله بنی‌صدر را داریم که تبدیل به اپوزیسیون شد و همدستی او با منافقین را شاهد بودیم که در نهایت فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد و با یک چهره زنانه و با چادر از کشور خارج می‌شود. 

وی افزود: لیبرال‌ها، دموکرات‌ها و مسائل دیگری که در این جهت بود و یا نهضت آزادی یا غائله آقای منتظری و مهدی هاشمی و موارد این چنینی از اتفاقات دهه شصت و اقدامات برخی جریان در جهت مخالفت با نظام جمهوری اسلامی بود. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: در دهه 70 موضوع کوی دانشگاه و در دهه 80 فتنه 88 را داشتیم و در ماه‌های اخیر موضوع بنزین را داشتیم که اغتشاشگران در لابه‌لای معترضان که حرف و اعتراض‌شان را مطرح می‌کردند دست به آشوب،‌ اغتشاش و تخریب زدند و در موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی نیز به نام مسافران این هواپیما اما با هدفی دیگر شاهد تجمع برخی افراد بودیم. 

سالک خاطرنشان کرد: این تعداد اندکی که به بهانه‌های مختلف و با اهداف سیاسی خاص دست به تجمعات می‌زنند ملت ایران نیستند بلکه اینها لیدرهای آموزش‌دیده استکبار جهانی هستند که شکست‌های متعددی را از نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران متحمل شده‌اند و آمریکا به دنبال این است که از این لیدرها استفاده کند و یک اغتشاش داخلی در ایران ایجاد کند و به خیال خود براندازی نظام را رقم بزند. 

وی افزود: اینها یک عده افراد معدود هستند که نظام جمهوری اسلامی با آنها برخورد می‌کند و مردم ما صفشان از این مزدوران جدا است. ملت ایران همان‌هایی هستند که در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و همرزمانش حضور میلیونی داشتند و یا در نماز جمعه روز گذشته تهران شرکت کردند، مردم ایران همان کسانی هستند که در نقاط مختلف این کشور پای سپاه و پای انقلاب ایستاده‌اند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: اگر این تعداد معدود قابل هدایت باشند نظام آنها را هدایت کند و اگر قابل هدایت هم نیستند و طبق ضوابط قانونی باید با آنها برخورد شود، نمی‌شود اجازه داد که امنیت مردم با وحدت مردم توسط چند نفر دچار خدشه و آسیب شود. 

برچسب‌ها:

نظر شما