شناسهٔ خبر: 159104 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاضی‌زاده: آنها که شعار «نه غزه نه لبنان» سر می‌دهند نگران عیاشی‌های خود هستند

امیر حسین قاضی زاده عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند و علیه نظام موضع می‌گیرند نگران عیاشی‌های خود هستند و لاابالی‌گری‌های خود را دنبال می‌کنند.

به گزارش «نماینده»،سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امثال سردار سلیمانی‌ها به دنبال تأمین امنیت ایران و دلسوز ایران هستند، نه کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند گفت: این آقایانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند اصلا درک درستی از بحث امنیت ایران ندارند و نمی‌فهمند که امنیت ایران و امنیت منطقه یک موضوع مرتبط با هم است.

وی افزود:‌ این‌هایی که این گونه شعارها را سر می‌دهند و در تجمعات علیه مسائل نظام در زمان‌های مختلف حضور می‌یابند به دنبال عیاشی‌های خود هستند و چون سبک زندگی آنها سبک منحطی است ما می‌بینیم که به دنبال لاابالی‌گری‌های خود هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت:‌ همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره داشتند حاج‌قاسم‌ها با فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌هایی که داشتند امنیت را برای غرب آسیا به ارمغان آوردند و متعاقب آن امنیت برای ایران هم حاصل شد.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: این افرادی که شعارهای ساختارشکنانه در اجتماعات مختلف سر می‌دهند و خود را ایرانی و دلسوز ایران معرفی می‌کنند اگر چه در ظاهر در ایران زندگی می‌کنند اما ریشه فکری آنها غربی است، یا از ماسون‌ها و بهایی‌هایی هستند که از آمریکا و انگلیس خط می‌گیرند و تغذیه می‌شوند و خطشان از خط ملت ایران جداست.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: جالب است گروهی از این افراد که مخالفت‌شان با اسلام را اینگونه تشریح و توجیه می‌کنند به خاطر اینکه اسلام، عربی است با آن مخالفند برای اقداماتشان در مخالفت با جمهوری اسلامی از عربستان پول می‌گیرند و تغذیه می‌شوند و ما شاهد رفتارهای منافقانه این چنینی توسط آنها در موارد مختلف هستیم.

نظر شما