شناسهٔ خبر: 159094 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دستور کار هفتگی مجلس| پاسخ ظریف به سؤالات نمایندگان

صحن مجلس سؤالات نمایندگان مجلس از وزیر امور خارجه و همچنین بررسی موضوع پذیرش و نحوه جذب حسین فریدون برای تحصیل در مقطع دکترا بخشی از دستور کارهای هفته آینده مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش «نماینده»،دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی از یکشنبه تا سه‌شنبه (29 دی لغایت اول بهمن) منتشر شد.

بر همین اساس ادامه رسیدگی به لایحه رسیدگی مالیات به ارزش افزوده و طرح یک فوریتی الحاق موادی به قانون نحوه اجرای اصل 49 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد طرح یک‌فوریتی استفساریه تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش و گزارش کمیسیون شوراها در مورد رد طرح دهیاری‌ها از دیگر دستور کارهای هفته آینده پارلمان است.

گزارش کمیسیون فرهنگی درباره طرح الزام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حمایت از ساخت فیلم‌های ضدآمریکایی و گزارش این کمیسیون درباره طرح تأسیس موضع جنایات آمریکا و همچنین گزارش این کمیسیون درباره طرح ممنوعیت ورود خبرنگاران رسانه‌های تبعیت‌کننده از تحریم‌های آمریکا به ایران از دیگر دستور کارهای پارلمان است.

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از روند اجرای برجام و گزارش کمیسیون صنایع درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت ملی صنایع پتروشیمی و همچنین گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد موضوع پذیرش و نحوه جذب حسین فریدون برای تحصیل در مقطع دکترا از دیگر دستور کارهای صحن علنی است.

سؤالات سیدمحمدجواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر و مجتبی ذوالنوری نماینده قم و همچنین سؤال سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دوشنبه 30 دی در صحن علنی مطرح خواهد شد.

برای مشاهده جزئیات دیگر دستور کارهای پارلمان اینجا را (   ) مشاهده کنید.

نظر شما