شناسهٔ خبر: 159091 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

لارگانی: می‌توانیم سطح روابط ایران با انگلیس را کاهش دهیم

موسوی لارگانی/2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ما می‌توانیم سطح مراودات مان را با انگلیس کاهش دهیم و ارتباط‌مان با این کشور در حد کنسولگری باشد.

به گزارش «نماینده»،حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، با اشاره به حضور سفیر انگلیس در برخی از تجمعات غیرقانونی، گفت: سفیر انگلیس پیش از این هم در برخی تجمعات حضور یافته بود و دخالت هایی در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران داشته است.

وی متذکر شد: پس از افزایش قیمت بنزین هم سفیر انگلیس برخی از سفرای کشورهای اروپایی را دعوت کرد و به آنها گفته بود قرار است مردم نسبت به افزایش قیمت بنزین تجمع کنند و ما باید از این فرصت استفاده لازم را ببریم و مردم ایران را به خیابان ها بکشانیم و از آنان حمایت کنیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دخالت های سفیر انگلیس در امور داخلی ایران مسبوق به سابقه است، تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد پس از روشن شدن علت سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی سوءاستفاده کردند و سوار بر موج شدند و با اقدامات ناشایست خود آب به آسیاب دشمن ریختند.

موسوی لارگانی بیان کرد: سفیر انگلیس هم از این موضوع سوءاستفاده کرده و با عکسبرداری و فیلمبرداری از تجمات برای رسانه های بیگانه خوراک خبری تهیه کرد که باید با این اقدام برخورد شود.

وی با تاکید بر ضرورت اخراج سفیر انگلیس، گفت: مسئولان وزارت امور خارجه به هیچ وجه نباید اجازه دهند که سفیر انگلیس در کشورمان بماند و باید انگلیس سفیر جدیدی را به ایران بفرستد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: البته ما می توانیم سطح مراودات مان را با انگلیس کاهش دهیم و ارتباط مان با این کشور در حد کنسولگری باشد.

نظر شما