شناسهٔ خبر: 159056 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نشست توجیهی احزاب عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد

اصولگرایان نشست توجیهی نمایندگان احزاب شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی عضو و همچنین تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف برگزار شد.

 به گزارش «نماینده»،نشست توجیهی نمایندگان احزاب شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی عضو و همچنین تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف، در مرکز همایش های صدرا برگزار شد.

در این نشست که با هدف تشریح فرآیند تهیه لیست نهایی ۳۰ نفره در تهران و چگونگی معرفی نمایندگان احزاب به شورای مرکزی شورای ائتلاف برگزار شد، بر نقش احزاب سیاسی به عنوان یکی از گروه های هدف در انتخابات پیش رو تاکید شد.

همچنین در این همایش، سازوکار اعلام نظر احزاب برای رسیدن به لیست ۶۰ نفره تا پیش از برگزاری مجمع بزرگ ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران، توسط اعضای شورای مرکزی برای نمایندگان احزاب تشریح شد.

بر این اساس، احزاب عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این مرحله و تا پیش از برگزاری مجمع عمومی تهران، می توانند از میان ۱۲۰ کاندیدای منتخب در این دوره، با مراجعه به سامانه ایجاد شده، به ۳۰ کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

در ادامه این نشست، نمایندگان احزاب سوالات و دغدغه های خود پیرامون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مطرح و اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده، به تشریح فرآیند و سازوکار رسیدن به لیست ۳۰ نفره نهایی در تهران پرداختند.

بر اساس برنامه ریزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، احزاب در این دوره این امتیاز را داشته‌اند که کاندیداهای مورد نظر خود را به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب معرفی کنند و شورای ائتلاف نیز با برگزاری سلسله مصاحبه های فنی، به ارزیابی کاندیداهای معرفی شده پرداخته است.

به گفته اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران، قرار است جلسات توجیهی با دیگر گروه ها و تشکل های عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما