شناسهٔ خبر: 159045 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

وزارت خارجه باید سفیر انگلیس را به عنوان عنصر نامطلوب اخراج می‌کرد

دهمرده نماینده زابل در مجلس با بیان اینکه سفیر انگلیس به دلیل حضور در تجمعات غیرقانونی در تهران عنصر نامطلوب بوده و با پررویی در امور داخلی کشورمان دخالت می‌کند، گفت: وزارت خارجه نباید در این موضوع منفعل عمل می‌کرد، بلکه باید او را اخراج می‌کرد.

به گزارش «نماینده»، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 23 دی) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: سفیر انگلیس به دلیل حضور در تجمعات غیرقانونی تهران یک عنصر نامطلوب بوده و با پررویی در امور داخلی کشورمان دخالت کرده است و به جای اینکه او اخراج شود، خیلی ساده از کنار آن عبور می‌کنیم.

وی افزود: از وزارت خارجه تعجب می‌کنم چرا در برابر سفیر انگلستان منفعلانه عمل کرده است، در حالی که باید با اقدام انقلابی او را اخراج می‌کرد.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به جای اخراج سفیر انگلیس در تهران و درسی به بدخواهان متاسفانه خیلی ساده از این موضوع عبور کردیم.

به گزارش فارس، سفیر انگلستان در تهران شنبه در تجمعات غیرقانونی مقابل دانشگاه امیرکبیر و حین عکسبرداری و فیلمبرداری توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

نظر شما