شناسهٔ خبر: 159033 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سرلشکر سلامی: بیش از همه به خاطر سانحه هواپیمای اوکراینی ناراحتیم

سردار سلامی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در ارتباط با سانحه هواپیمای اوکراینی بیش از همه ناراحت هستیم، تاکید کرد: جان ما فدای ملت ماست و من آروز می‌کردم که مسافر بوئینگ ۷۳۷ بودم و با مسافران آن هواپیما می‌مردم و امروز در مقابل ملت ایران شرمنده نمی‌شدم.

به گزارش «نماینده» احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس، گفت: در این جلسه فرمانده کل سپاه عنوان کرد که پس از حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد، پیش‌بینی‌های چندلایه‌ای که باید انجام می‌شد صورت گرفت که اگر آمریکایی‌ها دست به اقدامات متقابل زدند، ما برنامه‌ها و پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشیم. آنچه که اتفاق افتاد این بود که ما با یک ابرقدرت پنجه در پنجه هم انداخته بودیم و طبیعتاً شرایط عادی بر کشور حاکم نبود.  

وی افزود: سردار سلامی تأکید کرد که با وجود همه افتخاراتی که سپاه در ماجرای حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد آفریده، اما جان ما فدای ملت ماست و من آروز می‌کردم که مسافر بوئینگ ۷۳۷ بودم و با مسافران آن هواپیما می‌مردم و امروز در مقابل ملت ایران شرمنده نمی‌شدم.  

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سردار سلامی گفت که ما در ارتباط با این حادثه بیش از همه ناراحتیم و هیچ‌وقت فکر نمی‌کردیم کاری را انجام دهیم که توسط ما به مردم آسیب برسد.  

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: در این جلسه رئیس مجلس از شفافیت و صداقت سپاه تجلیل کرد و از توضیحات سردار سلامی پیرامون این سانحه قدردانی کرد.

وی افزود: در جلسه امروز آقای لاریجانی عنوان کرد که سپاه نقطه قوت ماست و دشمنان نیز نقطه قوت ما را هدف گرفتند که آن را تضعیف کنند و مجلس هم اجازه نخواهد داد که ذره‌ای به روحیه جسارت و جنگاوری و تهور سپاه لطمه‌ای وارد شود.  

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعیت مطلب این است که سپاه برای ما برتری آفریده و مجلس هم به هیچ عنوان حاضر نیست ذره‌ای خدشه بر روحیه دلاوری و جنگاوری سپاه سرافراز ما وارد شود. ما در مقابل آمریکا با وحدت کامل پشت سر رهبری ایستاده‌ایم، جنگ تمام نشده و از این به بعد هم ما باید با قدرت ایستادگی کنیم و به هیچ عنوان هم حاضر نیستیم ذره‌ای به توانایی رزمی‌مان و قدرت بازدارندگی‌مان خدشه‌ای وارد شود.

نظر شما