شناسهٔ خبر: 159019 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نعمتی: اقدام ستادکل نیروهای مسلح در بیان جزئیات سقوط هواپیما مثبت است

نعمتی.jpg عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اینکه ستادکل نیروهای مسلح موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی را مورد بررسی قرار داده و به اطلاع مردم رسانده یک گام مثبت است.

به گزارش «نماینده» بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درمورد جزئیات سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به اوکراین گفت: اینکه ستادکل نیروهای مسلح موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی را مورد بررسی قرار داده و به اطلاع مردم رسانده یک گام مثبت است.

وی افزود: اینکه از ابتدا چرا مسئولین مربوطه در این مورد  پنهان‌کاری کرده‌اند موضوعی است که نباید اتفاق می‌افتاد و امیدواریم که قوه قضاییه برخورد مناسب را در این موضوع داشته باشد.  

وی افزود: سازمان فضای نیروهای مسلح باید به طور دقیق موضوع را مورد بررسی قرار دهند و با مسببین و مقصرین این حادثه برخورد لازم را داشته باشند.  

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت:‌ باید از خانواده‌های جانباختگان حادثه هواپیمای اوکراینی دلجویی شود و مسئولین باید از خانواده‌های این جانباختگان عذرخواهی کنند.  

نعمتی خاطرنشان کرد: این اتفاق نباید رخ می‌داد و وقوع این حادثه موجب تاسف و تاثر همگان شد. باید ابعاد مختلف این حادثه به صورت موشکافانه مورد بررسی قرار گیرد و اطلاعات حاصل از این بررسی‌ها به طور شفاف به اطلاع مردم برسد.

نظر شما