شناسهٔ خبر: 159016 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ستادکل نیروهای مسلح در یک فرصت محدود گزارش خود را ارائه کرد

اکبر رنجبرزاده عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: نیروهای مسلح ما در فرصت محدودی که در اختیار داشتند موضوع را مورد بررسی قرار داده و گزارش اولیه خود را به مقامات ذیربط ارائه کردند.

به گزارش «نماینده» اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سانحه پیش آمده برای هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین گفت: این حادثه، موجب تاسف و تاثر فراوان ما شد و من به خانواده‌های داغدار این سانحه تسلیت عرض می‌کنم و برای آنها آرزوی صبر دارم.

وی افزود: نیروهای مسلح ما در فرصت محدودی که در اختیار داشتند موضوع را مورد بررسی قرار داده و گزارش اولیه خود را به مقامات ذیربط ارائه کردند البته باید به ابعاد مختلف این موضوع با دقت لازم مورد بررسی قرار گیرد و حقایق روشن شود و به طور شفاف به اطلاع مردم برسد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: اگرچه این حادثه، حادثه تلخی بود اما نباید اجازه دهیم این سانحه و این اتفاق اقتدار سیستم دفاعی ما را در هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را زیر سؤال ببرد؛ کاری که از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون ارتش هیچ کشوری قادر به انجام آن نبود ما در بامداد چهارشنبه هفته قبل آن را انجام دادیم و پایگاه عین الاسد را موشک‌های کوتاه برد خود مورد هدف قرار دادیم.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: از سوی دیگر نباید انسجامی که خون بهای شهید سلیمانی است به خاطر این اتفاق تحت الشعاع قرار گیرد و آن اتحادی که پس از مدت‌ها در مراسم تشییع شهید سلیمانی تجدید شد با این حادثه کمرنگ شود.

وی افزود: البته سانحه پیش آمده برای هواپیمای اوکراینی حادثه ناگوار و تلخی است و همانطور که تاکید کردم باید ابعاد مختلف آن روشن و با مقصرین آن برخورد شود.

نظر شما