شناسهٔ خبر: 158999 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

پژمانفر: آمریکا از مراکز فرهنگی ایران می‌ترسد/ فرهنگ مقاومت گسترش پیدا می‌کند

نصرالله پژمانفر/2 یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که تهدید آمریکایی‌ها درباره حمله به مراکز فرهنگی نشان از ترس آنها از حضور مردم در مراکز فرهنگی است به همین دلیل می‌خواهند که مردم در این مراکز حضور پیدا نکنند ولی نمی‌دانند این اثر معکوس خواهد داشت.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در واکنش به تهدید رئیس جمهور آمریکا درباره حمله به مراکز فرهنگی ایران اظهار کرد: پشتوانه انقلاب ما فرهنگ و مراکز فرهنگی‌مان است آنها می‌خواهند جلوی حضور مردم در مراکز فرهنگی را بگیرند و نگران حضور مردم هستند و فکر می‌کنند با این تهدیدها مردم در مسیر آنها حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: آمریکا می‌خواهد ترسی در دل مردم ایجاد کند که در مراکز فرهنگی حاضر نشوند ولی قطعا حضور و کارهای مردم جدی‌تر و حماسی‌تر دنبال خواهد شد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان این‌که «بعد از شهادت سردار سلیمانی فرهنگ مقاومت گسترش پیدا می‌کند»، گفت: سردار سلیمانی یک رفتار بین‌المللی بود که جریانی را به وجود آورد آنها می‌خواستند جلوی جریان مقاومت را بگیرند اما نمی‌دانستند مقاومت متکی به افراد نیست و در دل مردم وجود دارد به همین دلیل با شهادت ایشان فرهنگ مقاومت گسترش پیدا می‌کند.

نظر شما