شناسهٔ خبر: 158953 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

طرح سه فوریتی «انتقام سخت» به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد

حاجی بابایی2 رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از تدوین «طرح سه فوریتی انتقام سخت» و ارائه این طرح به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش «نماینده»،حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: خون پاک سردار سلیمانی به دست شقی‌ترین فرد جهان، بر روی زمین ریخته شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است. خط مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت، اما کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ خواهیم کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد: مردم یکپارچه و منسجم بپاخاستند و خواستار انتقام از قاتلان و آمران قتل شهید سلیمانی شدند.

وی گفت: در این میان مجلس به عنوان نمایندگان مردم باید زمینه‌ها وراهکارهای قانونی این انتقام سخت را مهیا سازد وشرایط را برای ادامه حرکت انقلابی آماده کند.

حاجی بابایی گفت: برای تحقق خواست مردم «طرح سه فوریتی انتقام سخت» روی میز مجلس قرار گرفته است و همه نمایندگان می‌توانند این طرح را امضا کنند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: برای مجلس آزمون بزرگی است که هنگام شهادت سردار سپهبد سلیمانی عزیز، برای اولین بار طرح سه فوریتی را مصوب کند. امیدوارم نمایندگان از این آزمون سربلند بیرون بیایند.

وی گفت: این طرح به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده شده است و هفته جاری اعلام وصول می‌شود.

در صورت تصویب نهایی طرح انتقام سخت، با اصلاح برخی قوانین داخلی دست نظامیان برای اقدامات نظامی علیه آمریکا باز می‌شود.

نظر شما