شناسهٔ خبر: 158923 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مجلس: خاورمیانه از این پس مدفن آمریکایی‌ها خواهد شد

نعمتی عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: ترور فرماندهان نظامی ما توسط آمریکا نشان‌دهنده ناتوانی آنها در میادین نبرد است و البته باید آمریکایی‌ها این را بدانند که نیروهای امنیتی آنها در منطقه به خاک و خون کشیده خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ترور سپهبد قاسم سلیمانی توسط آمریکا گفت: ترامپ با ترور سپهبد قاسم سلیمانی نشان داد که در میادین نبرد نمی‌تواند با جمهوری اسلامی ایران مبارزه کند و با ملت‌های بیدار منطقه برخورد داشته باشد و عملاً در میدان نبرد به دریوزگی رسیده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که با ترور حاج قاسم سلیمانی می‌توانند حرکت محور مقاومت را در منطقه متوقف کنند اما نمی‌دانند همه افرادی که در مجموعه‌های مختلف در مناطق و کشورهای مختلف به عنوان نماد حاج قاسم اجازه نخواهند داد آب خوش از گلوی ترامپ پایین برود. خاورمیانه چه بخواهند و چه نخواهند محل دفن آمریکایی‌ها خواهد شد. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی آمریکا هم دچار استیصال و ناتوانی شده‌اند چرا که روال مرسوم بر این است که وقتی حریف در عرصه حضور دارد نفر اول را ترور نمی‌کند و دستگاه‌های امنیتی آمریکا برخلاف این روال عمل کرده‌اند و این نشان‌دهنده ناتوانی آنها است و باید منتظر باشند نیروهای امنیتی آنها در منطقه به خاک و خون کشیده شوند و خواه ناخواه این مسأله اتفاق خواهد افتاد.

نعمتی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بدانند که حاج قاسم‌های زیادی در کشورهای اسلامی و در بین ملل آزاده جهان متولد شده‌اند و آمریکایی‌ها از این پس نه در منطقه ما بلکه در آمریکای جنوبی هم نخواهند توانست کاری را از پیش ببرند. 

وی در پایان گفت: ترامپ با ترور حاج قاسم سلیمانی به دنبال این بود که خود را از استیضاح برهاند و از سوی دیگر کرسی ریاست جمهوری را در دور بعد به دست آورد که به اعتقاد من در هر دو مورد ناکام خواهد بود. 

به گزارش فارس، حاج قاسم سلیمانی به اتفاق چند نفر از همراهانش بامداد روز جمعه در کشور عراق مورد حمله تروریستی آمریکایی‌ها قرار گرفت و به شهادت رسید. مراسم تشییع وی در ایران یکشنبه در مشهد،‌ دوشنبه در تهران و سه‌شنبه در کرمان برگزار خواهد شد. 

نظر شما