شناسهٔ خبر: 158911 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ضرورت مقابله به‌مثل با جنایت آمریکا/ پیگیری‌ حقوقی فایده‌ای ندارد

فرهنگی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: روش‌های حقوقی و دیپلماتیک در واکنش به ترور قاسم سلیمانی راه به جایی نمی‌برند و باید با دشمنان مانند خودشان مقابله شود.

به گزارش «نماینده»، محمد حسین فرهنگی  در واکنش به شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: در جهانی که علناً قاتلان و آدم‌کش‌ها، مورد حمایت قرار می‌گیرند و خون کودکان وزنان در کشورهایی چون یمن، ریخته می‌شود و صدایشان به جایی نمی‌رسد، خیلی انتظار نیست که مجامع بین‌المللی، عاملان شهادت سردار سلیمانی را مورد محاکمه قرار دهند.

وی افزود: اساساً هدف از ایجاد منشور ملل و سازمان ملل متحد این بود که روحیه های هیتلری در دنیا منقرض شود اما شاهد ظهور هیتلرهای جدید در دوران معاصر هستیم که به هیچ اصلی پایبند نیستند و نه تنها به حاکمیت دولت‌ها احترام نمی گذارند بلکه حقوق انسان‌ها را هم زیر پا می‌گذارند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد برای رسیدن به اهداف خود، گروه‌های تروریستی چون داعش را ایجاد کردند و از اینکه سردار رشیدی چون سردار سلیمانی یک تنه وارد شد و گروه های تروریستی را نابود کرد، عصبانی شدند و وی را به شهادت رساندند.

فرهنگی تأکید کرد: در چنین شرایطی روش‌های حقوقی و دیپلماتیک راه به جایی نمی‌برد و ما باید مانند خودشان با آنان مقابله کنیم و انتقام سختی از آمریکا و عاملان شهادت حاج قاسم سلیمانی بگیریم و این جنایتکاران باید منتظر انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی با بیان اینکه قطعاً با شهادت سردار سلیمانی نه تنها جبهه مقاومت از بین نمی‌رود بلکه تقویت می‌شود، اظهار داشت: مستکبران تلاش‌های بسیار زیادی کردند تا چهره مقاومت را مخدوش کنند اما همه می‌بینیم که جبهه مقاومت به چهره برتر منطقه تبدیل شده است و قطعاً شاهد وحدت روز افزون آنان علیه آمریکا خواهیم بود.

نظر شما