شناسهٔ خبر: 158884 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پیشنهاد کمیته هسته‌ای مجلس درباره گزارشات برجامی

رضایی رئیس کمیته هسته‌ای مجلس از پیشنهاد اعضای این کمیته درباره گزارشات برجامی به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پارلمان خبر داد.

به گزارش «نماینده»، محمد ابراهیم رضایی رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از پیشنهاد این کمیته درباره گزارش‌های برجامی قوه مقننه به اعضای کمیسیون خبر داد و گفت: این پیشنهاد درباره تجمیع 3 گزارش 6 ماهه از روند اجرای برجام در قالب یک گزارش برای قرائت در جلسه علنی پارلمان است.

وی افزود: قرار است تا اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس این پیشنهاد را بررسی و نظر خود را در این باره مطرح کنند تا در صورت موافقت پیشنهاد با اعضای هیئت رئیسه مجلس نیز در میان گذاشته شود.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس بیان داشت: 3 گزارش 6 ماهه آخر از روند اجرای برجام از سوی کمیته هسته‌ای آماده و تدوین شده و برای قرائت در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان شده است اما به دلیل حجم زیاد طرح‌ها و لوایح در دستورکار جلسات علنی قرار نمی‌گیرد و پیشنهاد تجمیع این 3 گزارش هم به دلیل اینکه عمر مجلس دهم رو به پایان است مطرح شده تا با توجه به اهمیت موضوع نمایندگان در جریان گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره روند اجرای برجام قرار گیرند.

نظر شما