شناسهٔ خبر: 158883 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اصلاح ساختار در بودجه 99 اعمال نشده/ لایحه کپی‌برداری از سال‌های قبل است

گودرزی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: اصلاح ساختار در بودجه 99 اعمال نشده و این لایحه یک کپی‌برداری از بودجه سال‌های قبل است.

به گزارش «نماینده»، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لایحه بودجه سال 99 گفت: اصلاح ساختار که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد، در لایحه بودجه سال 99 لحاظ نشده و برای بودجه سال آینده یک کپی‌برداری از بودجه‌های سال قبل است و فقط اعداد و ارقام آن تغییر کرده است.

وی افزود: علاوه بر این، لایحه بودجه سال 99 یک بودجه‌ای متناسب با شرایط تحریم نیست و اقتصاد مقاومتی در آن دیده نشده و متناسب با منابع واقعی بسته نشده است. 

گودرزی خاطرنشان کرد: باید در لایحه بودجه اصلاحاتی درباره اخذ مالیات و البته با تأکید حمایت از اقشار ضعیف جامعه انجام می‌شد که متأسفانه این نگاه در بودجه وجود ندارد. قالب بودجه همان قالب قبلی است و هیچ تغییرات اساسی در آن انجام نشده است. 

به گزارش فارس، لایحه بودجه سال 99، 17 آذر توسط رئیس‌جمهور برای بررسی و تصویب به مجلس تصویب شد که کار بررسی آن در کمیسیون‌های تخصصی به پایان رسیده و هم‌اکنون بودجه در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و پس از تلفیق نیز، بودجه در صحن به صورت مستمر در جلسات دونوبته صبح و عصر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

برچسب‌ها:

نظر شما