شناسهٔ خبر: 158825 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مردم در سخت‌ترین شرایط هم پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند

نیکزادی نماینده مردم بم در مجلس گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی و تجمعات 9 دی اتحاد و انسجام خود را به رخ دشمنان می‌کشند و به دنیا ثابت می‌کنند پای حق و حقوش‌شان ایستاده‌اند و از حق خود کوتاه نمی‌آیند.

به گزارش «نماینده»، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی،‌ با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 9 دی گفت: مردم ایران در 9 دی 88 برای حفظ نظام تمام تلاش خود را به کار گرفتند و پای کار آمدند و توطئه‌ای را که از طرف دشمنان داخلی و خارجی در نظر گرفته شده بود،‌خنثی کردند.

وی افزود: امروز هم تنها راه مقابله با دشمن اتحاد و همدلی همه مردم ایران با هم است و در سایه اتحاد است که می‌توانیم از این مرحله حساس عبور کنیم.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه بعضا مشاهده می‌شود برخی‌ها در داخل کشور یا تعمدا یا سهوا مسائلی را مطرح می‌کنند که باعث تفرقه بین مردم می‌شود و ما باید تلاش کنیم تا از ایجاد اینگونه تفرقه‌ها جلوگیری شود.

نیکزادی‌پناه گفت: امیدوارم مردم ایران در سراسر کشور در 9 دی باز هم حضور خود را در تجمعات و راهپیمایی‌ها نشان دهند و به دنیا این پیام را بدهند که ملت ایران در سخت‌ترین شرایط هم باشد در مقابل دشمنان این مرز و بوم و این انقلاب می‌ایستند.

وی افزود:‌ مردم ایران با حضور در این راهپیمایی و تجمعات به دنیا ثابت می‌کنند پای حق و حقوش‌شان ایستاده‌اند و از حق خود کوتاه نمی‌آیند. امیدوارم بار دیگر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 9 دی ماه را مشاهده کنیم و دشمنان هم بار دیگر بفهمند که با ملت همیشه در صحنه و مقاوم مواجهند.

برچسب‌ها:

نظر شما