شناسهٔ خبر: 158823 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حناچی به دلیل فراخوان جذب نیروی جدید در شهرداری تذکر گرفت

حناچی عضو شورای شهر تهران با اشاره به فراخون انتخاب مدیران محله در پایتخت گفت: به دلیل انباشت نیروی کارآمد و مدیران باتجربه، جذب نیروی جدید خلاف است.

به گزارش «نماینده»، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در تذکری در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر اظهار داشت: اخیرا فراخوان مدیران محله در تهران انجام گرفته و قرار بود که از 12 آذر افراد در این زمینه مراجعه و ثبت‌نام کنند. 

وی افزود: در جلسه‌ای با  حناچی شهردار تهران صحبت کردم و گفتم این موضوع خلاف قوانین است، ایشان هم بیان داشتند که به مدیران ذیربط تذکر داده‌اند. 

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: علی‌رغم تذکر شهردار، اتفاقی در این زمینه رخ نداد و ظاهرا مدیران میانی در برخی موارد از رعایت قوانین مدیران بالایی پرهیز دارند. 

وی تأکید کرد: با توجه به انباشت نیروهای کارآمد و مدیران باتجربه جذب نیروی جدید خلاف است و تأمین نیروی انسانی برای سرای محلات موجود است و نیازی به نیروی جدید نداریم. 

مسجدجامعی در پایان گفت: به دلیل اینکه اخیراً به شورای شهر در مجلس شورای اسلامی توجه شده و رئیس شورا به این موضوع توجه کرده‌اند تشکر می‌کنم و  این نخستین باری است که این اتفاق به وقوع پیوسته و امیدوارم که اقدامات بیشتری انجام گیرد که شورای شهری‌ها در مجلس حضور پررنگی داشته باشند و در تصمیمات کلان برای تهران سهیم شوند.

نظر شما