شناسهٔ خبر: 158812 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حداد عادل: امیدوارم تلاش‌های مرحوم عبدالمحمدی موجب عنایت ویژه پروردگار به او باشد

حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امیدوارم تلاش‌های خانم عبدالمحمدی دستاوردی برای عنایت و حمایت ویژه پروردگار از وی باشد.

به گزارش «نماینده»،غلامعلی حداد عادل مشاور مقام معظم رهبری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت مرحومه زهرا عبدالمحمدی خبرنگار فقید فارس که در سالن اجتماعات این خبرگزاری برگزار شد، گفت: از دنیا رفتن یک بانوی جوان 32 ساله که در آغاز زندگی و تلاش با یک فرزند دو ساله است بسیار سخت است. 

وی افزود: فقدان خانم عبدالمحمدی برای همسر، خانواده، بستگان و همکارانش در خبرگزاری قطعا سخت،‌ تلخ و دردناک است اما خداوند با سه آیه آخر سوره مبارکه فجر موضوع را برای همه ما آرامش‌بخش کرده است. 

مشاور مقام معظم رهبری تصریح کرد: امیدوارم که پروردگار متعال خانم عبدالمحمدی را در پناه، سایه، لطف، عنایت و بهشت خودش ماوا دهد. 

حداد عادل خاطرنشان کرد: فقدان خانم عبدالمحمدی از دو جهت برای ما مایه تاسف است که جهت اول شخصیت والای ایشان است، زیرا هر جوانی که در این سن و سال از دنیا برود باعث سختی اطرافیانش خواهد شد.

وی درباره جهت دوم خاطرنشان کرد: نقش خانم عبدالمحمدی و همکارانش در روزگار فعلی ما نقشی بسیار حساس و ویژه است و فقدان وی می‌تواند برای همگان سخت باشد. 

مشاور مقام معظم رهبری گفت: امروزه کار در یک خبرگزاری انقلابی دست کمی از مجاهدت در جبهه جنگ ندارد و اگر به این جمله توجه کنیم متوجه خواهیم شد که احترام به خانم عبدالمحمدی و امثال وی بسیار ویژه است. 

حداد عادل گفت: دنیای امروز با دنیای قدیم بسیار متفاوت است. چرا که ظهور عصر ارتباطات منجر به تفاوت با قدیم شده است. 

وی گفت: در قرن 19 استعمارگران برای تسلط بر  ملل مظلوم دنیا از توپ و تانک استفاده می‌کردند و در حقیقت قدرت نظامی حرف اول را می‌زد اما در قرن بیستم، رسانه در دست دولت‌های سلطه‌گر همان کار توپ و تانک قرن 19 را می‌کند. 

مشاور مقام معظم رهبری تصریح کرد: ارتباطات راه تسلط بر ملت‌ها است که شبکه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی و فضای سایبر و مجازی اهرم قدرت و تسلط استعمارگران بر ملت‌ها محسوب می‌شود. 

حداد عادل با اشاره به وضعیت فعلی در عراق تصریح کرد: بعد از از بین رفتن حکومت صدام در عراق با راه‌اندازی انواع و اقسام شبکه‌های تلویزیونی و شبکه‌های اجتماعی برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای بعد از صدام کردند تا نسلی خاص در این کشور تربیت شود که ما عراق را در گرفتاری جدید مشاهده کنیم. 

وی گفت: کسانی که عمر خود را وقف حضور در رسانه‌ می‌کنند در صف مقدم جهاد هستند که اجر آنان کمتر از شهیدان نیست. 

 مشاور مقام معظم رهبری افزود: دشمنان و استعمارگران از یک طرف با وقیحانه‌ترین شکل در دنیا قلدری می‌کنند و از طرف دیگر در فضای مجازی مشاهده می‌کنیم که با هزینه‌کرد میلیاردی به دنبال فریب مردم هستند. 

وی گفت: در قرن 17، 18 و 19 مانند قرن فعلی و وضعیت کنونی قلدری استعمارگران را نمی‌دیدیم. 

حداد عادل خاطرنشان کرد: به عنوان کسی که سال‌های سال در مجلس حضور داشته‌ام اعلام می‌کنم که نظرات مختلف در مجلس بیش از هر جای دیگر است و حتی این موضوع  برای جریانات سیاسی هم بسیار قابل توجه است، لذا خبرنگار پارلمانی بودن بسیار اهمیت دارد. 

مشاور مقام معظم رهبری گفت: در مجلس هفتم شاهد بودیم که یک خبرنگار ماموریتی خاص داشت و هر روز به وی سوالات مختلفی را می‌دادند تا از رئیس مجلس، نایب رئیس مجلس و برخی دیگر از مسئولان قوه مقننه جویا شود و حالا هم در خارج از کشور است و تعدادی از اینگونه خبرنگاران در صدای آمریکا و بی‌بی‌سی به کشورشان خیانت می‌کنند. 

حداد عادل گفت: خانم عبدالمحمدی وظایف مختلفی را توامان با یکدیگر انجام می‌داد که تحصیل‌، خانه‌داری، بچه‌داری و خبرنگاری بخشی از آنها بود لذا فقدان این خانم  تلاشگر جای تاسف عمیقی دارد. 

وی گفت: خدایی که از پیغمبر گرامی اسلام که یتیم بود حمایت کرده و او را به آن مقام والا رساند نشان داده است که هوای فرزندان یتیم را دارد و نباید نگران فرزند خانم عبدالمحمدی بود. 

حداد عادل اظهار داشت: سرنوشت همه ما بازگشت به خداوند است و هیچکدام از آینده خود خبر نداریم. 

مشاور مقام معظم رهبری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تلاش‌های خانم عبدالمحمدی دستاوردی برای عنایت و حمایت ویژه پروردگار از وی باشد. 

نظر شما