شناسهٔ خبر: 158775 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

لایحه بودجه قابل اجرا نیست/ موافقان کلیات پاسخگوی مردم باشند

پژمانفر// عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: نمایندگانی که به کلیات بودجه رأی مثبت دادند می‌دانند که دولت به اصلاحات مصوبات مجلس توجهی ندارد و به لایحه خود عمل می‌کند و این نمایندگان باید در پیشگاه خدا و مردم پاسخگو باشند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۹۹ در نشست امشب کمیسیون تلفیق گفت: کسانی که به کلیات لایحه بودجه سال ۹۹ رأی مثبت دادند باید پاسخگوی شأن و جایگاه مجلس باشند چرا که این لایحه قابل اجرا نیست.

وی افزود: کسانی که به کلیات لایحه بودجه رأی مثبت دادند خوب می‌دانند که دولت به مصوبات و اصلاحات مجلس توجهی ندارد و لایحه‌ای که خود آورده را اجرا می‌کند و این آقایان باید در پیشگاه خدا و در پیشگاه مردم پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ اظهار داشت:‌ همانطور که گفتم دستگاه‌های دولتی در طول یک سال در رابطه با بودجه تابع آن برنامه‌ای هستند که سازمان برنامه و بودجه مشخص کرده و به لایحه دولت عمل می‌کنند و به مصوبات مجلس توجهی ندارند.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: حکایت کسانی که فکر می‌کنند دولت به مصوبه مجلس توجه می‌کند حکایت آن فردی است که بلیت قطار می‌گیرد و وقتی قطار به راه می‌افتد و او سوار نمی‌شود می‌گوید که قطار کجا می‌رود بلیتش دست من است؛ یعنی در این زمینه هم دولت کار خود را می‌کند و هم بعضی نمایندگان فکر می‌کنند که می‌نشینند و اصلاحاتی را انجام می‌دهند و دولت به این اصلاحات توجه خواهد کرد. حال آنکه دولت کار خود را می‌کند و به مصوبات و اصلاحات مجلس توجهی ندارد.

نظر شما