شناسهٔ خبر: 158717 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مازنی:اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی با هیچ‌گروهی ائتلاف نمی‌کنند

مازنی نماینده تهران در مجلس گفت: مانند مجلس دهم نخواهد بود که اصلاح‌طلبان با سایر گروه‌ها ائتلاف کنند و اگر قرار به ائتلاف باشد پس از انتخابات و مشخص شدن ترکیب مجلس خواهد بود.

به گزارش  «نماینده»، حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بنده تاکنون نشنیده‌ام که هیچ اصلاح‌طلبی اعلام کرده باشد که در انتخابات آتی شرکت نمی‌کنیم، گفت: افرادی که با جمهوری اسلامی مشکل دارند و تفکر براندازی دارند می‌گویند در انتخابات شرکت نمی‌کنیم، اینکه در انتخابات شرکت نمی‌کنیم حرف اصلاح‌طلبان نیست.

وی با بیان اینکه رای بی‌رای شعار اصلاح‌طلبان نیست، افزود: همه گروه‌های اصلاح‌طلبی به اصل مشارکت مردم در انتخابات معتقد هستند، منتها بحث‌های در روش مشارکت در انتخابات وجود دارد که یکی از این موارد این است که در همه حوزه‌ها کاندیداها اصلاح‌طلب برای انتخابات پیش‌رو تائید صلاحیت شوند تا دست این گروه نیز برای انتخابات باز باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد:اگر تمامی کاندیداهای اصلاح‌طلبان تائید صلاحیت نشوند به مانند مجلس دهم نخواهد بود که اصلاح‌طلبان با سایر گروه‌ها ائتلاف کنند و اگر قرار به ائتلاف باشد پس از انتخابات و مشخص شدن ترکیب مجلس خواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: استنباطی که بنده از شورای عالی اصلاح‌طلبان، مجمع روحانیون مبارز و احزاب و تشکل سیاسی اصلاح‌طلبان دارم این است که در انتخابات شرکت کنیم البته برای اصلاح امور جامعه راهی جزء مشارکت مردم در پای صندوق رای  نداریم.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: اگر در انتخابات پیش‌رو در حوزه‌های اصلاح‌طلبان لیستی نداشته باشند آتش به اختیار عمل خواهند کرد و خودشان در صحنه حضور خواهند داشت.

نظر شما