شناسهٔ خبر: 158712 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی در کمیسیون آموزش مجلس

مجلس عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از بررسی طرح استفساریه قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در جلسات هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات دستور کار این کمیسیون در هفته آینده، اظهار داشت: بررسی تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه سال 99 در صورت عدم برگزاری جلسه صحن علنی پارلمان در نوبت عصر در روز یکشنبه(یکم دی) در دستور کار کمیسیون آموزش قرار دارد.

وی افزود: روز دوشنبه (دوم دی) نیز اعضای کمیسیون، تعیین اعضای کمیته 234 آئین‌نامه داخلی پارلمان درباره نقض قوانین مربوط به پذیرش دانشجو در وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در دستورکار خود دارند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش در ادامه دستورکار روز دوشنبه این کمیسیون تشریح کرد: علاوه بر این در این روز اعضای کمیسیون آموزش، اعضای کمیته ماده 234 آئین‌نامه داخلی قوه‌مقننه درباره عدم اجرای بند (ی) ماده (12) قانون بودجه سال 98 کشور در صدور احکام حقوقی دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان را هم تعیین می‌کنند.

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان اینکه بررسی استفساریه تبصره (10) ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی نیز بخشی از برنامه‌های اعضای کمیسیون در جلسات هفته آتی است، گفت: تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه سال 99 کل کشور نیز در جلسات هفته آینده کمیسیون بررسی می‌شود.

نماینده مردم محلات در مجلس با تأکید بر اینکه بررسی طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی نیز در دستورکار اعضای کمیسیون در روز سه شنبه قرار دارد، تصریح کرد: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا روز سه‌شنبه، منصور علامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخگویی به سؤالات زهرا ساعی، رضا شیران‌خراسانی (3فقره)، نمایندگان تبریز و مشهد جلال محمودزاده (3فقره)، شهاب نادری، محسن بیگلری، محسن کوهکن، نادر قاضی‌پور و سعید باستانی (3فقره) در این کمیسیون حضور یابند.

نظر شما