شناسهٔ خبر: 158581 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز

واکنش زاکانی به فیلم منتشرشده درباره بی‌خبری از محلات فرسوده قم

زاکانی زاکانی گفت: یکی از اهداف من از ورود به مجلس برخورد و مبارزه با فساد است. مشخص است که چه کسانی ناراحت هستند و به دست و پا زدن افتاده اند.

علیرضا زاکانی صبح امروز ‍‍پس از نشست بررسی و تحلیل واقعیت‌های افزایش قیمت بنزین، در پاسخ به سوالی پیرامون خبر و فیلم منتشر شده در رسانه های زنجیره ای با هدف القای بی اطلاعی ایشان از شهر قم به عنوان حوزه انتخابیه به شرح این ماجرا پرداختند.

 زاکانی با بیان اینکه من در حال طی کردن مراحل ثبت نام در انتخابات مجلس بودم و هنوز مراحل کار به پایان نرسیده بود گفت: خبرنگار محترمی از من درباره مشکلات قم سوال کرد و بنده درباره‌ فرودگاه، مترو، منوریل و ... توضیحاتی دادم. ایشان از من پرسید که بافت فرسوده‌ای از قم را نام ببرید. گفتم من بروم و برمی‌گردم، ولی به دلیل اصرار خبرنگار در نام بردن یک محله فرسوده گفتم «شادقلی خان».

وی افزود: خبرنگار از من خواست تا نام محله دیگری را ببرم که گفتم «بعدا بیا مابقی رو بهت میگم».

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم با بیان اینکه «از این همه هجمه و تخریب تعجب می کنم» گفت: یکی از اهداف من از ورود به مجلس برخورد و مبارزه با فساد است. مشخص است که چه کسانی ناراحت هستند و به دست و پا زدن افتاده اند.

وی افزود: واقعا انسان از این نحوه مواجهه خجالت می‌کشد. شأن نماینده مجلس که می‌تواند در سطح ملی و قانون گذاری کار کند را پایین می‌آورند. اینها نتیجه ترس و استیصال است.

نماینده مجلس نهم با بیان اینکه بنده سه نوبت در قم سکونت داشتم گفت: دهه هفتاد در خیابان بنیاد خانه داشتم و زندگی میکردم. امروز هم در پردیسان منزل دارم. با این حال نمی توانم محله‌های قم را نام ببرم؟ من محله چهارمردان را بلد نیستم؟ من نمی دانم شهرک قائم، شهرک فاطمیه و یا جمکران چه مشکلاتی دارند؟

زاکانی در پایان با بیان اینکه این حاشیه ها جز خنده برای من چیزی نداشت، گفت: من مردانه برای کار و مبارزه با فساد وارد عرصه شدم، بیایید مردانه رقابت کنیم. این حرف ها سبک است. بیشتر دردشان آمده است که قرار است با فساد برخورد شود و کشور با شفافیت و کارشناسی اداره شود.

نظر شما