شناسهٔ خبر: 158540 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پورمختار: در مجلس دهم نظرات فراکسیونی بر رفع مشکلات مردم اولویت داشت

پورمختار/* عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه مجلس دهم به جای آنکه رفع مشکلات مردم را دنبال کند بیشتر نظرات فراکسیونی را اعمال کرده است، ادامه داد: در حالی که رفع دغدغه‌های اقتصادی مردم باید اولویت مجلس باشد.

 به گزارش «نماینده» محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضایی و حقوق مجلس شورای اسلامی، با حضور در ستاد انتخابات کشور و ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت:  من از حوزه انتخابیه بهار وکبودرآهنگ پا به انتخابات اسفند ماه خواهم گذاشت.

وی افزود:‌ شفافیت سازی هزینه‌های انتخابات را قبول دارم و عمل خواهم کرد؛   پیش از این و با اعلام شماره حسابی در این زمینه روشنگری‌های لازم را انجام داده‌ام.

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: من شماره حسابی را برای هزینه‌های انتخاباتی‌ام به دستگاه‌های مربوطه اعلام کردم و از شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی کوتاه نخواهم آمد.

پورمختار درباره عملکرد مجلس نهم و انتقاداتی که نسبت به آن وجود دارد، خاطرنشان کرد: با شناختی که ما از فضای اقتصادی جامعه و مشکلات اقتصادی آن داریم باید بگویم که مجلس باید برای حمایت از تولید کننده و تحقق اقتصاد مقاومتی بهتر و بیشتر وارد میادین شده و برای برون رفت از مشکلات آن اقدامات لازم را انجام دهد.

وی گفت:‌متاسفانه  مجلس دهم برای رفع دغدغه‌های اقتصادی کشور در میادین حضور نداشته و بیشتر موضوعات سیاسی را دنبال می‌کند تا رفع دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی مردم را.

عضو کمیسیون قضایی مجلس  با بیان اینکه مجلس دهم به جای آنکه رفع مشکلات مردم را دنبال کند بیشتر نظرات فراکسیونی را اعمال کرده است. در حالی که رفع دغدغه‌های اقتصادی مردم باید اولویت مجلس باشد.

نظر شما