شناسهٔ خبر: 158528 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

افزایش نرخ بنزین هیچ تأثیری در شهریه مدارس غیردولتی نداشته است

شهریه مدارس..jpg رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: افزایش نرخ بنزین هیچ تأثیری در شهریه مدارس غیردولتی نداشته است و تاکنون نیز تقاضایی در خصوص افزایش شهریه از سوی مؤسسان اعلام نشده است.

به گزارش «نماینده»، مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در خصوص وضعیت شهریه مدارس غیردولتی با توجه به افزایش نرخ بنزین، اظهار کرد: در تابستان الگوی شهریه را اعلام کردیم و میزان شهریه بر اساس هزینه‌ تمام‌ شده، اعلام شده است و بر این اساس اعلام کردیم که بحث بنزین هیچ تأثیری در افزایش شهریه نخواهد داشت.

وی افزود: جلسه‌ای همان هفته بعد از افزایش قیمت بنزین با شورای مؤسسان تهران داشتیم و آنجا اعلام کردیم که مراقبت کنند و شورای مؤسسان پیگیری کنند که برخی مدارس، خودسرانه شهریه را اضافه نکنند.

زینی‌وند تصریح کرد: خوشبختانه تا به امروز به جز یک مورد که مؤسسه زبان بود و گزارش شد که شهریه‌اش را اضافه کرده است و بعد از پیگیری مشخص شد که صحت نداشته است، مورد دیگری در خصوص افزایش شهریه نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: به جز اندک مدارسی که شهریه‌های بالا دریافت می‌کنند مابقی مدارس غیردولتی رعایت حال مردم را کرده‌اند و بر این اساس حتی تقاضای افزایش شهریه از طرف مؤسسان مدارس غیردولتی هم نداشته‌ایم.

نظر شما