شناسهٔ خبر: 158526 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

اطلاعی از نامزدی قالیباف برای انتخابات مجلس ندارم

پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال کاندیداتوری محمدباقر قالیباف برای انتخابات مجلس یازدهم گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم.

به گزارش «نماینده»، محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان درباره آخرین وضعیت لیست اصولگرایان گفت: ائتلاف اصولگرایان در حال طی مسیر خود بوده و مجامع آن در استان‌ها و شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: تاکنون در حدود ۳۰۰ مجمع شهرستانی برگزار شده و الباقی نیز طی روزهای آینده برگزار می‌شود.

عضو سابق شورای شهر تهران اظهار داشت: پیش از این در بیانیه‌ای از تمامی کسانی که در خود توانایی دیده و طبق بیانیه گام دوم انقلاب،  تخصص حل مشکلاتی که کشور گریبان‌گیر آن است را دارا هستند دعوت کرده بودیم تا در زمان ثبت نام، نام نویسی کنند.

پیرهادی افزود: مجلس در حال حاضر دچار یک ضعف جدی شده و در نظر جامعه از وجاهت خود افتاده است. باید گروه و جمعی که می‌توانند امید را به جامعه بازگردانند به مجلس آمده تا در حوزه کارآمدی و تخصص در بعد تقنینی و هم در بعد نظارتی فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: وضعیت دولت کنونی خوب نبوده و دچار بی تحرکی و بی عملی است. مردم نیز با توجه به وضعیت معیشتی، گرانی و تورم حاکم در جامعه امید چندانی به دولت ندارند. لذا مجلس باید ورود کرده و در فرصت کم باقی مانده دولت را وادار به کار کند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان اضافه کرد: مجلس جدید و کارکرد نمایندگان فعلی باید هم دولت را وادار و هم به آن کمک کند تا کار انجام دهد.

پیرهادی بیان کرد: امیدواریم کمک کنیم و دست در دست همدیگر جمع خوبی را فراهم کنیم تا مردم را از وضعیت بد کنونی خارج کنیم. شأن و حق مردم ما از چیزی که الان هست بسیار بالاتر است.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم مردم را از دست دولتی که به این شکل عمل می‌کنند، نجات دهیم.

عضو سابق شورای شهر تهران بیان کرد: این دوره شورای ائتلاف قطعا از حضور بانوان و جوانان نسبت به دور گذشته بیشتر استفاده خواهد کرد و نقش آنان محسوس خواهد بود.

پیرهادی در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال کاندیداتوری محمدباقر قالیباف برای انتخابات مجلس یازدهم گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم.

نظر شما