شناسهٔ خبر: 158521 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سؤال و استیضاح درانتظار وزرایی است که در امر کنترل بازار تعلل کنند

صحن مجلس نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: سؤال و استیضاح درانتظار وزرایی است که در امر کنترل بازار تعلل داشته باشند.

به گزارش «نماینده»، جواد کاظم‌نسب نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سهمیه‌بندی بنزین گفت: وظیفه دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان تعزیرات این است که نظارت دقیق و جدی بر بازار اعمال کنند تا افزایش قیمت بنزین بهانه‌ای برای افزایش سرسام آور قیمت کالاها نباشد و فرصت طلبان فرصت کافی برای سوء‌استفاده نداشته باشند.

وی افزود: اقدامات دستگاه نظارتی برای کنترل بازار باید به گونه‌ای شابد که مردم نتیجه آن را لمس کنند و ثمره کار آنها برای مردم محسوس باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار داشت: علاوه بر نظارت بر بازار باید سازوکارهایی اندیشیده شود تا کالاها به ویژه مواد خوراکی با واسطه کمتری و یا بدون واسطه به دست مردم برسد تا دست واسطه‌ها و دلالان و سوء استفاده گران از زنجیره توزیع کوتاه شود و دولت می‌تواند در قالب وزارت صنعت این کار را به ویژه امروز که وضعیت اقتصادی کشور حساس است انجام دهد.

کاظم‌نسب خاطرنشان کرد:‌ ما در مجلس بر عملکرد دولت در  بحث کنترل بازار نظارت داریم و بدون تعارف با استفاده از ابزارهای نظارتی با دستگاه‌ها و وزرای مربوطه که در کنترل بازار تعلل داشته باشند مقابله خواهیم کرد و اگر تذکر و سؤال جواب ندهد به سراغ استیضاح خواهیم رفت.

وی در پایان گفت:‌ مردم ما در صحنه‌های مختلف و شرایط سخت در کنار نظام بودند و از نظام و انقلاب دفاع کردند و صحنه را ترک نکردند و همواره در کنار نظام بودند و امروز وقت آن است که وزرا و مدیران به مردم خدمت صادقانه داشته باشند و بیشتر از گذشته برای خدمت رسانی به مردم وقت بگذارند. 

نظر شما