شناسهٔ خبر: 158513 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

اصلاح‌طلبان نمی‌توانند خودشان را از دولت روحانی جدا کنند

نقوی حسینی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اصلاح‌طلبان با بیانیه‌ها و اعلام مخالفت‌های امروز خود نمی‌توانند خودشان را از دولت روحانی جدا کنند و به جهت عملکرد ضعیف دولت، باید پاسخگوی مردم باشند.

به گزارش «نماینده»، سید حسین نقوی‌حسینی، با اشاره به انتقاد تند برخی از اصلاح‌طلبان از دولت روحانی بویژه پس از گرانی بنزین، گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و این افراد با این اظهارات می‌خواهند خودشان را از عملکرد دولت مبرا کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف جریان اصلاحات از این سخنان کاملا سیاسی است، ادامه داد: اصلاح‌طلبان اگر در ادعای خود صادق هستند، باید از شش سال قبل عملکرد دولت را بررسی و در مواقعی مورد نقد قرار می‌دادند نه آنکه با نزدیک شدن به زمان انتخابات تغییر موضع دهند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقاد این روزهای جریان اصلاحات فرار رو به جلوست، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان به دنبال آن هستند که از هر فضایی بهره‌برداری سیاسی کنند اما بدانند که مردم حمایت‌های آنان از دولت را فراموش نمی‌کنند و اظهارات امروز آنان را نمی‌پذیرند.

نقوی‌حسینی تاکید کرد: روحانی حاصل ائتلاف گروه‌های اصلاح‌طلب است و بر این اساس اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی عملکرد وی باشند.

وی متذکر شد: جریان اصلاحات در هر دو دوره انتخابات ریاست جمهوری اخیر پشت روحانی بودند و از وی حمایت‌های ویژه‌ای کردند و اگر به واقع از عمکرد دولت ناراضی بودند، نباید در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم هم مجددا از روحانی حمایت می‌کردند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز اصلاح‌طلبان نمی‌توانند از مسئولیت عملکرد دولت شانه خالی کنند، گفت: اصلاح‌طلبان با بیانیه‌ها و اعلام مخالفت‌های امروز خود نمی‌توانند خودشان را از دولت روحانی جدا کنند و به جهت عملکرد ضعیف دولت، باید پاسخگوی مردم باشند.

نظر شما